23.10.2020

Tropikalne Super Serum od Lani

Angielska, naturalna marka Lani chodziła za mną od pewnego czasu. Niestety nie była dostępna w Polsce. Zatem moja radość była wielka, kiedy odkryłam ją w polskim sklepiku. Na pierwszy ogień wybrałam Tropikalne Super Serum. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

O marce Lani

Wegańska marka, która sprzeciwia się okrucieństwu wobec zwierząt. Marka promuje naturalne i dobre wybory, bez okrucieństwa. 

Lani do tej pory przekazała darowizny ponad 20 organizacjom charytatywnym, a planach ma już kilka kolejnych. 

Pomysł na założenie marki powstał, kiedy jej właściciel przeszedł na weganizm w 2013 roku. Pomysł był taki, aby składniki produktów były proste, niedrogie i nietestowane na zwierzętach. Dodatkowo miały pięknie pachnieć i naprawdę działać. I taka właśnie jest marka Lani.

Opis producenta 

Lani Tropikalne Super Serum 30 ml

Eliksir, który zawiera, bogatą w składniki odżywcze, mieszankę olejów tropikalnych i bosko pachnący jaśmin, dzięki czemu Twoja skóra jest niezwykle zdrowa, gładka i promienna. 

Olejek z nasion kamielii zwiększa elastyczność skóry i łagodzi stany zapalne.

Olej marula tworzy barierę ochronną, silnie nawilża skórę i poprawia jej jędrność.

Olej z nasion arbuza pomaga pozbyć się nadmiaru sebum.

Olej z marakui zwalcza procesy starzenia się skóry i nadaje jej blasku.

Olejek jojoba doskonale nawilża skórę i ma działanie przeciwzmarszczkowe.

Kwiat jaśminu ma zdolności regeneracyjne, a jego delikatny zapach koi zmysły.

Serum do kupienia w sklepie Panda Wanda w cenie 99 zł.


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Serum pachnie subtelnie owocami. Zapach ulotny. Czasem mam wrażenie, że jest bezzapachowe. 

Serum jest przezroczyste z delikatną nutą żółtego. 

Konsystencja jest typowo olejowa. Ja lubię wszelkie olejki, więc mi odpowiada. Nie wchłania się. Zostawia tłustą warstwę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Serum nadaje się wyłącznie na noc, bo skóra się po nim świeci i jest widoczna tłusta warstwa. Jednak na noc spisuje się bardzo dobrze.

Opakowanie wygodne. Pimpetka działa bez zarzutów. Nie ma możliwości kontrolowania zużycia kosmetyku. Po otwarciu należy zużyć go w ciągu 9 miesięcy.

Pojemność 30 ml towarzyszyła mi przez 21 dni.

Moja skóra polubiła serum Lani i mam ochotę na poznanie innych kosmetyków tej marki. Tropikalne serum to must have dla tych, co kochają wszelkie olejki. Nie zawiedziecie się.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Citrullus Vulgaris (Watermelon) Seed Oil, Sclerocarya Birrea (Marula) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Camellia Oleifera (Camellia) Seed Oil, Passiflora Incarnata (Passionfruit) Seed Oil, Tocopherol (Vitamin E), Jasmine Grandiflorum (Jasmine) Oil, Linalool**
*Organic ingredient
**Naturally occuring in essential oils

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz