31.07.2020

Botanic SkinFood krem nawilżający do twarzy

Drogeria Natura proponuje naturalną linię - Botanic SkinFood. Z tej serii miałam już krem przeciwzmarszczkowy, z którego byłam bardzo zadowolona. Zatem z przyjemnością sięgnęłam po krem nawilżający.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Krem pachnie intensywnie herbatą. Jednak zapach jest ulotny. Szkoda, że nie czuję mango.

Konsystencja kremu jest gęsta, ale znam kremu o większej gęstości. Konsystencja dla mnie do zaakceptowania.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Krem jest wydajny. Stosowałam go na dzień i na noc. Towarzyszył mi przez miesiąc i 3 dni. Po otwarciu należy go zużyć w ciągu 6 miesięcy.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Bardzo polubiłam ten krem. Dzięki niemu moja skóra była znakomicie nawilżona, odżywiona i tryskająca energią. Wygląda na to, że seria Drogerii Natura - Botanic SkinFood jest udana. Z miłą chęcią wrócę do kremu nawilżającego, a i też skuszę się na pozostałe kosmetyki z tej serii.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Krem do kupienia w drogerii Natura w cenie 27,99 zł.

Skład INCI: Aqua* Czysta woda – rozpuszcza składniki. Prunus Amygdalus Dulcis Oil* Olej ze słodkich migdałów – nawilża, wygładza, wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Caprylic/Capric Triglyceride* Roślinny emolient – zmiękcza, wygładza i nawilża skórę. Glycerin* Roślinna gliceryna – nawilża i wspomaga transport składników w głąb skóry. Coco-Caprylate/Caprate Naturalny emolient – tworzy na skórze ochronny film i nadaje jej gładkość. Cetearyl Olivate* Emulgator z oliwy z oliwek – tworzy emulsję i pielęgnuje skórę. Sodium Lactate* Mleczan sodu – zmiękcza, zapewnia właściwe pH kremu. Butyrospermum Parkii Butter* Masło shea/karite – odżywia i regeneruje skórę. Sorbitan Olivate* Emulgator z oliwy z oliwek – tworzy emulsję i pielegnuje skórę. Camellia Sinensis Leaf Extract* Ekstrakt z zielonej herbaty Matcha - działa antyoksydacyjnie, spowalniając procesy starzenia się skóry. Nawilża, ujędrnia, poprawia wygląd cery. Mangifera Indica Fruit Extract* Ekstrakt z mango – doskonale nawilża, zwalcza wolne rodniki i chroni skórę przed negatywnym wpływem środowiska. Cetearyl Alcohol* Alkohol cetylostearylowy – emolient, tworzy warstwę ochronną. Xanthan Gum* – Guma ksantanowa – naturalny zagęstnik. Tocopherol*, Lecithin*, Ascorbyl Palmitate*, Glyceryl Stearate*, Glyceryl Oleate*, Citric Acid* Kompleks antyoksydantów – spowalnia procesy starzenia i zapewnia trwałość kremu . Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate – Konserwanty identyczne z naturalnymi – zapobiegają namnażaniu się bakterii, drożdży i pleśni, Parfum – Hipoalergiczna kompozycja zapachowa – zapewnia ładny zapach.

2 komentarze:

  1. Peeling mają bardzo fajny :). Krem mam gdzieś tam w głowie, ale mam już dwa w planach, więc trochę poczeka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zainteresują się tym peelingiem. Dzięki za polecenie.

      Usuń