24.07.2020

Gwdihw balsam do ust Smoochy Lips Peppermint

Angielska, naturalna marka Gwdihw, to dla mnie nowość. Poznawanie marki zaczynam od balsamu do ust Smoochy Lips Peppermint. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Balsam pachnie intensywnie miętą. Lubię miętowy zapach, więc od razu zakochałam się w tym balsamie. Jednak zapach nie utrzymuje się długo na ustach. Zatem kto nie lubi mięty, nie musi się obawiać tego balsamu. 

Konsystencja jest średnio twarda. Balsam bez problemu aplikuje się palcem, a paznokcie tylko pomagają. 

Balsam jest średnio wydajny. Pojemność 15 g towarzyszyła mi przez 17 dni . Po otwarciu należy zużyć go w ciągu 6 miesięcy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Balsam używałam w ciągu marca i kwietnia, kiedy za oknem już robiło się ciepło. Na zimową porę może być za słaby. Natomiast na sezon wiosna, lato i jesień jest w sam raz. 

Polubiłam balsam Gwdihw. Z chęcią jeszcze do niego wrócę, a i też wypróbuję inne wersje. To po prostu udany balsam do ust. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza




Balsam do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 22,99 zł.


Skład INCI: Ricinus CommunisCera Alba (White Beeswax) ExtractCocos NuciferaPrunus Amygdalus DulcisLecithinCalendula Officinalis (Calendula)TocopherolMantha piperitaLimoneneLinalool





  • Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz