3.07.2020

Botanic SkinFood krem przeciwzmarszczkowy

Kosmetyki naturalne robią się coraz popularniejsze, co mnie bardzo cieszy. Drogeria Natura też podąża eko drogą i wypuściła na rynek serię kosmetyków naturalnych Botanic SkinFood. Ja na początek zainteresowałam się kremem przeciwzmarszczkowym. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem ma subtelny zapach migdałów. Czasami mam wrażenie, że krem jest bezzapachowy.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Konsystencja typowego kremu. Nie jest tłusty, ale za to jest gęsty. Ma lekko brązowy kolor.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem ładnie wtapia się w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy ani uczucia ściągnięcia. Podoba mi się to. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem jest wydajny. Nakładałam go i rano, i wieczorem. Towarzyszył mi przez 33 dni. Ma pojemność 50 ml.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie szklane, z ciemnego szkła. Lubię słoiczki, bo wtedy mam pewność, że zużyję kosmetyk do końca. Po otwarciu krem należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Polubiłam ten krem. Moja skóra dzięki niemu jest zadbana, nawilżona i odżywiona. Nie zauważyłam działania przeciwzmarszczkowego, bo na razie nie cierpię jeszcze na zmarszczki. Kupując ten krem liczyłam na dobre nawilżenie i odżywienie, i to dostałam. Chętnie wrócę do tego kremu, a także sięgnę po inne kosmetyki z serii Botanic SkinFood

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do kupienia w Drogerii Natura w cenie 27,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua* Czysta woda – rozpuszcza składniki. Caprylic/Capric Triglyceride* Roślinny emolient – zmiękcza, wygładza i nawilża skórę. Prunus Amygdalus Dulcis Oil* Olej ze słodkich migdałów – nawilża, wygładza, wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry. Glycerin* Roślinna gliceryna – nawilża i wspomaga transport składników w głąb skóry. Sodium Lactate* Mleczan sodu – zmiękcza, zapewnia właściwe pH maseczki. Butyrospermum Parkii Butter* Masło shea/karite – odżywia i regeneruje oraz natłuszcza. Cetearyl Olivate*, Sorbitan Olivate* Emulgator z oliwy z oliwek – tworzy emulsję i pielęgnuje skórę. Cetearyl Alcohol* Alkohol cetylostearylowy – emolient, tworzy warstwę ochronną. Cocos Nucifera Oil* Olej kokosowy – źródło kwasów tłuszczowych i witamin. Łagodzi i koi skórę. Vaccinium Corymbosum Fruit Extract*, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract* Ekstrakty z borówki czarnej i wysokiej – wzmacniają naczynka krwionośne. Działają przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco i rozjaśniająco. Morus Alba Leaf Extract* Ekstrakt z liści morwy białej – antyoksydant, spowalnia procesy starzenia się skóry. Ribes Nigrum Fruit Extract* Ekstrakt z porzeczki – uelastycznia i ujędrnia skórę. Xanthan Gum* – Guma ksantanowa – naturalny zagęstnik. Tocopherol*, Lecithin*, Ascorbyl Palmitate*, Glyceryl Stearate*, Glyceryl Oleate*, Citric Acid* Kompleks antyoksydantów – spowalnia procesy starzenia i zapewnia trwałość kremu. Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate – Konserwanty identyczne z naturalnymi – zapobiegają namnażaniu się bakterii, drożdży i pleśni, Parfum – Hipoalergiczna kompozycja zapachowa – zapewnia ładny zapach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz