10.07.2020

Krem do rąk Be Bio by Ewa Chodakowska

Kremy do rąk idą u mnie jak woda. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez kremu do rąk. Ucieszyłam się, że w drogerii Rossmann można kupić naturalny krem do rąk od Ewy Chodakowskiej. W miarę tani i łatwo dostępny. Chcecie się przekonać, czy mi służył? Zapraszam do lektury. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem pachnie średnio intensywnie mieszanką kwiatów. Zapach przyjemny, ale ulotny. 

Konsystencja kremu lekka. Wolę ciut gęstsze konsystencje, lecz do tej też mogę się przyzwyczaić. 

Krem ładnie wtapia się w skórę. Nie zostawia tłustej warstwy. Nie trzeba długo masować. Po nałożeniu kremu od razu można przejść do czynności typu czytanie książki czy pisanie na klawiaturze komputera. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem jest dość wydajny. Mnie towarzyszył przez 29 dni. Stosowałam go intensywnie i nie żałowałam sobie. Pewnie gdybym jeszcze mocniej oszczędnie stosowała, to by krem starczył mi na dłużej.

Opakowanie wygodne. Na koniec rozcinam opakowanie, by wydobyć krem do końca.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra pokochała krem Be Bio. Dzięki niemu jest odpowiednio nawilżona i odżywiona. Może na zimę krem jest za słaby, ale na pozostałe sezony jest jak znalazł. Jeszcze nieraz do niego wrócę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do kupienia w drogerii Rossmann w cenie 12,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz