3.01.2021

Energetyczny kop, czyli odżywczy krem do twarzy na noc od N.A.E.

 Naturalna marka N.A.E. to nowość z Rossmann'a. Skusiłam się na krem odżywczy na noc. 


Krem subtelnie pachnie lawendą. Zapach przyjemny, choć ulotny. 

Konsystencja średnio gęsta. Typowa na krem. Krem ładnie się wtapia w skórę. Nie roluje się. Wchłania się do matu. Producent zaleca krem do stosowania na noc. Ja stosowałam go też na dzień. Towarzyszył mi przez miesiąc. Po otwarciu należy krem zużyć w ciągu 12 miesięcy.

Moja skóra bardzo pokochała ten krem. Dzięki niemu była znakomicie nawilżona i odżywiona. Z miłą chęcią do niego wrócę, a także zainteresują się innymi produktami N.A.E. Polecam ten krem na sezon i zimny, i letni. Krem dla każdego.

Krem kupiłam w promocji za 21 zł, ale moim zdaniem wart jest ceny regularnej 30 zł.


2 komentarze: