23.01.2021

Sensacyjne odkrycie roku 2020, czyli marka Be Raw by Ewa Chodakowska

Nie ćwiczę z Ewą Chodakowską, ani jej nie śledzę na instagramie czy facebooku, ale jej naturalne kosmetyki bardzo przypadły mi do gustu. Zatem z wielką ochotą zabrałam się za jej produkty do jedzenia. Kupiłam batony, masło orzechowe i napoje smoothie. Batony okazały się dla mnie za słodkie, choć nie mają cukru. Masło orzechowe bez cukry i soli też mnie nie zachwyciło. Natomiast napoje smoothie to strzał w dziesiątkę. Są pyszne. Przetestowałam wszystkie 4 rodzaje: detox, relax, beauty i energy. Najbardziej pasuje mi detox i energy. 



Chętnie bym wracała do tych smakołyków, ale cena mnie skutecznie hamuje. Za małą buteleczkę 250 ml Chodakowska życzy sobie 6,99 zł, na promocji po 5,59 zł. Może z czasem marka Be Raw potanieje, ale to tylko takie moje marzenia. Marka dostępna w Rossmannie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz