5.03.2016

Olej z czarnuszki od Emma Noël

Niedawno w moje łapki trafiła francuska, naturalna marka Emma Noël, to dziś gościem będzie olej z czarnuszki.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Organiczny olej z czarnuszki jest szczególnie polecany dla cery wrażliwej, dojrzałej i trądzikowej. Posiada naturalnie silne właściwości ochronne i odżywcze. Wspomaga procesy regeneracji skóry wystawionej na zbyt intensywną ekspozycję na słońce, wysuszoną i zaczerwienioną na skutek suchego powietrza i ostrego wiatru. Wspiera pielęgnację skóry skłonnej do alergii, działa kojąco na wrażliwą skórę.

Olej z czarnuszki przyspiesza odnowę problemowych partii skóry, przywraca im zdrowy, jednolity wygląd. Działa ochronnie ze względu na naturalne właściwości antyseptyczne.

Olej z czarnuszki jest polecany do stosowania na włosy oraz skórę głowy, ponieważ łagodzi objawy łupieżu, odżywia przesuszoną skórę głowy i zapobiega nadmiernemu wypadaniu włosów.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Nie miałam dobrych wspomnień z moich przygód z olejem z czarnuszki. Zawsze to zapach mnie zniechęcał, więc z dużym dystansem podeszłam do oleju Emma Noël. Niepotrzebnie. Okazało się, że najwidoczniej do tej pory miałam kontakt z niską jakością oleju z czarnuszki. Olej Emma Noël pachnie przyjemnie mieszanką kuchennych ziół. Czuję w nim bazylię, majeranek i zioło angielskie. Zapach jest apetyczny. Długo unosi się na skórze.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja skóra nie jest dojrzała, trądzikowa, ale wrażliwa. Olej znakomicie ją pielęgnuje. Dodaje energii i rozjaśnia ją w subtelny sposób. Lubię ten efekt. Moja skóra zaprzyjaźniła się z olejem z czarnuszki Emma Noël i na pewno to nie jest jednorazowa randka. Jednocześnie olej z czarnuszki zachęcił mnie do poznania innych olejów tej francuskiej marki. Emma Noël jeszcze nieraz zagości na mojej półce. 

Olej ma dużą pojemność (50 ml) i wygodną pompkę. Olej po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

W Polsce olej z czarnuszki Emma Noël do kupienia wyłącznie w sklepie Helfy w cenie 44 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: 100% huile vierge de nigelle*/100% virgin nigella oil*/Nigella sativa seed oil* *ingredients from organic farming 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz