10.03.2016

Deser dla ciała, czyli masło kawowe EcoBeauty

Krakowska, naturalna marka EcoBeauty posiada w swojej ofercie kuszące produkty. Choć nie jestem fanką kawy i zapachu kawy unikam jak ognia, to masło kawowe musiało być moje (czyt. Deszczowa zima). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Zapach masła jest mocny i kawa daje po nosie, ale na szczęście katusze nie trwają długo. Zapach jest intensywny, ale ulotny. Miłośniczki kawy pewnie będę zawiedziona. Mnie szybko znikający aromat kawy cieszy. 

Masełko uwiodło mnie swoją jedwabistością. Błyskawicznie wtapia się w skórę i pozostawia ją gładką jak aksamit. Uwielbiam ten efekt. Masełko mimo swojej tłustości nie zostawia bardzo tłustego filmu. Wciąż poszukuję godnego następcy masełka Hugo & Debra Naturals (czyt. Mango na zimę), a masło kawowe EcoBeauty ma spore szanse na zdobycie tego miana. 

Świetne działanie masła, wydajność i przyjemność z jego stosowanie sprawią, że jeszcze nieraz sięgnę po to masełko. 

Masło kawowe do kupienia w sklepie EcoBeauty w cenie 39 zł (100 g). 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Coffe Arabica Seed Oil, Hydrogenated Vegetable Oil.

8 komentarzy:

  1. Też nie jestem wielbicielką zapachu kawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrząc na zapach, masło idealne dla mnie :D. Nie miałam jeszcze okazji poznać, ale pewnie szybko się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast uwielbiam zapach kawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kawę! Takie masełko to dopiero uczta dla ciała <3

    OdpowiedzUsuń