19.03.2016

Wiosna za oknem, czyli W. S. Robson's i Olivia Plus

W Krakowie pojawiły się pierwsze oznaki prawdziwej wiosny. Kwitną bazie, rozbudzają się drzewa i krzaki, a także pierwsze kwiaty cieszą oko. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Z okazji wiosny wybrałam się na spacer i po drodze wyszukałam oto te nowości kosmetyczne. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Angielska, naturalna marka W. S. Robson's na rynku istnieje od 1948 roku i specjalizuje się w produktach na bazie miodu. Ja na pierwszy ogień wybrałam balsam do ust Heather Honey, choć kusiły też inne, miodowe kosmetyki. Balsam zapowiada się wyśmienicie i pachnie intensywnie świeżo zebranym miodem. 

W składzie balsamu znajdziemy jedynie: olej migdałowy, wosk pszczeli, miód (20%), olejek owsu i witaminę E. 

W Polsce balsam do kupienia wyłącznie w sklepie Golden Oil  w cenie 28 zł. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Tęskniąc za świetnym mydełkiem z Grecji od Cool Soap (czyt. Greckie smaki), wybrałam się na poszukanie mydełka, które w choć małym stopniu mogłoby dorównać Cool Soap. Trafiłam na mydło Olivie Plus również z Grecji. Wybór zapachów był ogromny, ale dałam szansę cynamonowi. Choć skład Olivie Plus (zawiera fragrance) jest gorszy niż Cool Soap, to składowe niedociągnięcia rekompensuje niska cena. 

W Polsce mydło Olivie Plus do kupienia wyłącznie w sklepie Greckie Przysmaki w cenie 4,50 zł. 

Jestem ciekawa, jak spiszą się nowe zdobycze z Wielkiej Brytanii i Grecji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz