31.08.2019

Czas na odwyk, czyli jak zwalczyć swój zakupoholizm

Postanowiłam zrobić generalny porządek w kosmetykach. I tym samym zobaczyłam, ile tego mam. Ten widok sprawił, że naszła mnie głęboka refleksja, że za dużo wydaję na kosmetyki. Moja decyzja jest jedna - idę na odwyk do końca roku. Mam zużywać, a nie dokupować nowe kosmetyki. Kibicujcie mi, żebym wytrwała w swoim postanowieniu. 

Pielęgnacja twarzy
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Pielęgnacja twarzy - ciąg dalszy
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Pielęgnacja ust
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Naturalna dezodoranty
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Pielęgnacja włosów
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Pielęgnacja dłoni
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Naturalna mydełka
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Naturalne mydełka - ciąg dalszy
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pielęgnacja ciała
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Naturalny makijaż twarzy i oczu
Autor zdjęcia: Naturalna dusza
 Naturalny makijaż ust
Autor zdjęcia: Naturalna dusza

6 komentarzy: