16.08.2019

Włoski dezodorant Bema Bloom

Włoska, naturalna marka Bema jest mi bliska sercu. Tym razem pod lupę wzięłam dezodorant  w kulce Bloom. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opis producenta 

Dezodorant w kulce dla kobiet Bema Love Bio neutralizuje nieprzyjemny zapach bez negatywnego wpływu na fizjologiczną równowagę skóry i nie hamując naturalnego procesu pocenia się. Nie zawiera propelentów, alkoholu etylowego, alergenów, chlorku glinu oraz innych szkodliwych składników. Szczególnie polecany dla skóry wrażliwej. Ma przyjemny kwiatowy zapach, który utrzymuje się przez cały dzień. Jego naturalny skład minimalizuje do minimum ryzyko wystąpienia alergii skóry.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Dezodorant pachnie intensywnie bukietem kwiatów. Zapach jest naprawdę śliczny i długo utrzymuje się na skórze. 

Biała, średnio lejąca się konsystencja ładnie wtapia się w skórę. Nie zostawia śladów na ubraniu. 

Dezodorant jest wyjątkowo wydajny. Towarzyszył mi przez ponad 3 miesiące przy używaniu go codziennie. Dezodorant po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy.

Dezodorant ma małą wadę techniczną. A może to tylko wina tego egzemplarza. Ale kulka nie zawsze wydobywa płyn i trzeba się trochę natrudzić, by go wydobyć, np. pomóc palcem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Dezodorant w kulce Bema sprawdził się u mnie. Potrafił utrzymywać się przez 10 godzin. Nie było czuć brzydkiego zapachu. Jedynie przy wyższej temperaturze zauważyłam mokrą plamę na ubraniu.A tak to nie mam żadnych zastrzeżeń do dezodorantu. Jest warty swojej ceny i z miłą chęcią jeszcze do niego wrócę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Dezodorant do kupienia w sklepie EkoZuzu w cenie 40 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Rosa Damascena* Flower Water, Citrus Aurantium Amara* (Bitter orange)Flower Water, Potassium Alum, Decyl Glucoside, Lauryl Glucoside, Glycerin, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Aloe Barbadensis* Leaf Extract,Xanthan Gum, Sodium Dehydroacetate, Parfum/Fragrance, Benzyl Alcohol, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.
*da agricoltura biologica/organic agriculture.

2 komentarze:

  1. No no fajny i w sumie skuteczny. Przy wysokich temperaturach, jakie w tym roku były myślę, że żaden naturalny by sobie nie poradził w 100% :)

    OdpowiedzUsuń