26.08.2019

Podkład i puder do twarzy od Living Nature

Nowozelandzka, naturalna marka Living Nature zdominowała mój makijaż. Od niej mam szminki i kredkę do oczu. Do kompletu brakowało mi tylko podkładu i pudru. I oto są i one. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Wybrałam najjaśniejsze odcienie. Podkład w odcieniu Pure Taupe, a puder w odcieniu Light. Puder jest ważny 18 miesięcy od otwarcia, a podkład do lipca 2020 roku. Podkład ma 30 ml, a puder 13 g. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Bardzo się cieszę z tych kosmetyków. Uwielbiam markę Living Nature.

W Polsce kosmetyki do kupienia za pośrednictwem sklepu Unikalne Kosmetyki . Podkład i puder kosztują tyle samo - 169 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

1 komentarz:

  1. Wyglądają naprawdę ekskluzywnie. Mam nadzieję, że kiedyś poznam je bliżej.

    OdpowiedzUsuń