3.04.2020

Błyszczyk do ust od PHB Ethical Beauty

Angielska, naturalna marak PHB Ethical Beauty chodziła za mną od pewnego czasu, więc postanowiłam dać jej szansę. Na pierwszy ogień idzie błyszczyk do ust Mineral Miracles Organic Lipgloss w odcieniu Apricot.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Błyszczyk pachnie subtelnie owocami. Zapach jest ulotny. Jest gęstej konsystencji. Błyszczyk nie wylewa się ani z opakowania, ani z ust po aplikacji.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Opakowanie jest dopracowane, bo przy zakręcaniu błyszczyk się nie wydostaje. Dla mnie jest to ważne, bo mam błyszczyk, który właśnie w taki sposób się wydostaje i muszę za każdym razem wycierać go chusteczką higieniczną. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo polubiłam błyszczyk PHB Ethical Beauty i mam ochotę na dalsze poznawanie marki.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Błyszczyk do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 68 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Ricinus Communis (Organic Castorbean Oil) [1]Simmondsia Chinensis (Jojoba) [1]Butyrospermum Parkii (Shea) Butter [1]Limnanthes Alba (Meadowfoam) Seed Oil [1]Euphorbia Cerifera (Candelilla Wax)MicaIron OxidesTocopherolCitrus Tangerina Oil (Tangerine Oil) [1]Limonene [2]Linalool [2]Może zawierać ( +/-): titanium dioxideZinc Oxide
1- z kontrolowanych upraw ekologicznych
2 - z naturalnych olejków eterycznych

4 komentarze:

  1. Ja chyba nigdy nie przekonam się do błyszczyków, to nie moja bajka, choć u kogoś mi się bardzo podobają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jestem typową błyszczykową dziewczyną :)

      Usuń