7.04.2020

Spełniam marzenie, czyli kosmetyki Phyt's w Polsce

Dokładnie 5 lat temu odkryłam naturalną, francuską markę Phyt's. Niestety wtedy musiałam oblizać się ze smakiem, bo marka nie była dostępna w naszym kraju. Na szczęście los się do mnie uśmiechnął i dziś marka jest w Polsce u polskiego dystrybutora - Phyt's. Kontakt z dystrybutorem na najwyższym poziomie, a obsługa ekspresowa. Całą ofertę marki można przeglądnąć w tym angielskim sklepie - Sanareva

Na pierwszy ogień wybrałam kosmetyki z linii Phyt'ssima: krem do twarzy, serum do twarzy, mydełko w kostce i pomadkę ochronną. Gratis dostałam żel do mycia twarzy i próbki mleczka do demakijażu, peelingu do twarzy i fluidu do twarzy aż w 2 odcieniach. 


Przykładowe ceny u polskiego dystrybutora: 
fluid do twarzy - 145 zł
mydło w kostce - 45 zł
pomadka ochronna - 29 zł
krem do twarzy - 225 zł
serum do twarzy - 235 zł
żel do mycia twarzy - 85 zł
błyszczyk do makijażu ust - 85 zł
pomadka do makijażu ust - 95 zł 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

2 komentarze:

  1. Ale się Tobie trafiło :). Ja pierwszy raz widzę te produkty, zresztą jak wiele, o których u Ciebie czytam :)

    OdpowiedzUsuń