24.04.2020

Krem odżywczy na dzień od Apeiron

Niemiecka, naturalna marka Apeiron, to dla mnie nowość. Poznawanie marki zaczynam od razu od kremu odżywczego na dzień. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem pachnie delikatnie rumiankiem. Zapach jest ulotny. Czasem mam wrażenie, że krem jest bezzapachowy. 

Krem jest koloru białego. Ma gęstą konsystencję, ale nietłustą. Jest dokładnie tak, jak lubię. Krem ładnie wtapia się w skórę, lecz dopiero po 5 minutach masażu. Nie zostawia tłustej warstwy. Nie roluje się. Można nakładać makijaż zaraz po aplikacji kremu. 

Krem po otwarciu należy zużyć w ciągu 6 miesięcy. Pojemność 50 ml towarzyszyła mi przez  34 dni stosowania na dzień i na noc. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Jestem zakochana w tym kremie. Jest to jeden z lepszych kremów do twarzy, jakie poznałam. Producent zaleca stosowanie go na dzień. Ja stosowałam go również na noc, bo jest gęsty, jak krem na noc. Krem spisał się świetnie. Rewelacyjnie działał na skórę w miesiące mroźne (grudzień, styczeń). Jeszcze nieraz wrócę do tego kremu i mam wielką ochotę na dalsze poznawanie marki Apeiron

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Krem do kupienia w sklepie Ecco-Verde w cenie 105 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water)Decyl OleateCetearyl AlcoholPrunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil [1]Oleyl ErucateglicerynaSimmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil [1]Olea Europaea (Olive) Fruit Oil [1]Calendula Officinalis (Calendula) Flower Oil [1]Glycine Soja (Soybean) Oil [1]Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf ExtractUbiquinoneTocopherolBisabololSqualaneTocopheryl AcetateSodium Stearoyl GlutamateXanthan GumParfum (Fragrance)Citral [2]Geraniol [2]Limonene [2]Linalool [2]
1- z kontrolowanych upraw ekologicznych
2- z naturalnych olejków eterycznych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz