10.04.2020

Dotyk bawełny, czyli serum do twarzy od Patyka

Francuska, naturalna marka Patyka to marka z górnej półki. Na szczęście jest sklep TK MAXX, gdzie można upolować prawdziwe rarytasy w dobrej cenie. I tak było z serum do twarzy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Serum pachnie subtelnie kwiatami. Zapach jest ulotny. Czasem mam wrażenie, że serum jest bezzapachowe. 

Konsystencja jest lekko wodnista. Serum ładnie wtapia się w skórę. Wręcz do matu. Nie zostawia tłustej warstwy. Nie roluje się. Bez problemu współgra z makijażem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Opakowanie jest typu airless. W naklejce jest w jednym miejscu luz, więc można kontrolować zużycie kosmetyku. 

Serum po otwarciu należy zużyć w ciągu 12 miesięcy. Serum jest średnio wydajne. Towarzyszyło mi przez 19 dni stosowania rano i wieczorem. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Jednak serum nie jest bez wad. Pierwszą wadą jest kolor. Serum nie jest standardowo białe, ale szaro-niebieskie. Zdjęcie nie do końca uchwyciło prawidłowy kolor. Na zdjęciu serum jest jaśniejsze, a w rzeczywistości jest znacznie ciemniejsze. Przez swój kolor serum może brudzić ubranie. Zatem należy go używać dopiero po ubraniu się. 

Niestety to nie koniec wad. Drugą wadą jest sprawa techniczna. Pompka czasem się zacina. Miałam stres, bo bałam się, jak wydobyć kosmetyk w przypadku stałego zacięcia się pompki. Jestem ciekawa, czy to tak u innych tez, czy może ja trafiłam na wadliwy egzemplarz. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Mimo wad, serum znakomicie dba o skórę. Pięknie ją nawilża, odżywia i sprawia, że tryska energią. Polubiłam to serum. Będę się rozglądać za innymi kosmetykami tej francuskiej marki. Może inne kosmetyki też skradną mi serce. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Serum w sklepie TK MAXX kosztowało 74,99 zł. Cena regularna - 32$.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza
Skład INCI: AQUA (WATER), PROPANEDIOL, OCTYLDECANOL, GLYCERIN, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER WATER*, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE, SODIUM STEAROYL LACTYLATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, RIBES NIGRUM (BLACK CURRANT) SEED OIL, MICROCRYSTALLINE CELLULOSE, SODIUM LEVULINATE, BISABOLOL, PARFUM (FRAGRANCE), TAPIOCA STARCH, LYSOLECITHIN, SCLEROTIUM GUM, PULLULAN, XANTHAN GUM, SODIUM ANISATE, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL UNSAPONIFIABLES, CELLULOSE GUM, CITRIC ACID, ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER*, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, BIOSACCHARIDE GUM-1, CARDIOSPERMUM HALICACABUM FLOWER/LEAF/VINE EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, CI 77007 (ULTRAMARINES), GLYCERYL CAPRYLATE, SILICA, GOSSYPIUM HERBACEUM (COTTON) SEED EXTRACT, NELUMBO NUCIFERA FLOWER EXTRACT*, TOCOPHEROL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT.
*Ingredients from Organic Farming

6 komentarzy:

  1. Nigdy jakoś nie doceniałam działu z kosmetykami Tk maxx, a całkiem fajne produkty widzę, tam można znaleźć, przynajmniej w działaniu, bo technicznie różnie może być :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wiele perełek znalazłam w TK MAXX.

      Usuń
    2. Ja tam znalazłam bardzo duzo perełek. Najwiecej kosmetyków w mojej kolekcji jest właśnie z TKMAXX. Nawet miałam okazje kupić coś ponownie.

      Usuń
  2. Mnie rownież zachwyciło to serum ale jego najwieksza wadą u mnie to rolowanie każdego nałożonego produktu na to serum 🤨 musiałam stosować je solo...
    U mnie pompka działa bez zarzutu. Tylko co 5 pompkę było słychać zasysanie :)

    OdpowiedzUsuń