6.01.2015

Żegnamy Minejo

Dotarła do mnie smutna wiadomość. 

Sklep Minejo, wyłączny dystrybutor kosmetyków naturalnych: OCEANWELL, LIVING NATURE, Verima oraz posiadający również w swojej ofercie kosmetyki naturalne: Neumond, MARIE W., BIOTURM, SKIN BLOSSOM, regina apis, ZIELONE LABORATORIUM i SYLVECO zamyka działalność. 


Właścicielka Sklepu Minejo zawsze profesjonalnie podchodziła do swoich klientów i dbała o to, by zakupy w jej sklepie były czystą przyjemnością.

Będzie brakować mi Minejo i mam nadzieję, że sprawy jednak potoczą się pomyślnie dla właścicielki i uda się jej wrócić z Minejo. 

Na razie Minejo zaprasza na mega wyprzedaż, która zacznie się pod koniec tego tygodnia. Aktualnie w sklepie nie ma żadnych produktów, ale już niedługo się pojawią. Trzymajcie rękę na pulsie, bo szykują się smakowite kąski. 


6 komentarzy:

  1. Szkoda:-( Dwukrotnie robiłam tam zakupy i byłam zadowolona, mam nawet na pamiątkę torbę ekologiczną, którą dostałam gratis z ich przesympatycznym logo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tą piękną torbę. Trzymam w niej swoje skarby.
      Teraz jeszcze mocniej będę o nią dbać, skoro stała się unikatem.

      A sklep zawsze obsługiwał mnie na najwyższym poziomie. Wielka szkoda, że znikają.

      Usuń
  2. Wczoraj chciałam tam kupić balsam do ust Living Nature i się mocno zdziwiłam :( Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, co czułaś, bo też wczoraj tam zajrzałam za sprawą marki Living Nature.

      Usuń
  3. Szkoda, że takie fajne sklepy znikają z sieci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi bardzo smutno z tego powodu. Jednak trzymam mocno kciuki za powrót.

      Usuń