24.11.2015

Mydlane piękno z Simply Be Well

Amerykańskie mydełka Simply Be Well spędzały mi sen z powiek od stycznia (czyt. Wzdycham do mydeł). Na szczęście sklep TK MAXX zawsze pędzi z pomocą i mogłam zakosztować mydełka o zapachu Lemon Poppy. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko pachnie świeżą cytrynką i dodaje energii w pochmurne dni. Zapach nie utrzymuje się długo na skórze, ale to mi nie przeszkadza. 

Konsystencja jest dość twarda. Jest to jedno z twardszych mydeł w mojej, mydlanej kolekcji. Jednak w kontakcie z wodą wytwarza dużo piany. Nie ciapie się, ani nie ślimaczy. Po kąpieli nadal zachowuje twardą konsystencję i trzyma klasę na mydelniczce. 

Mydełko ma wagę 142 g i jest bardzo wydajne. Jego konsystencja sprawia, że mydełko służy nam na wyjątkowo długo. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko jest delikatne dla skóry. Nie podrażnia, nie wysusza i nie szczypie. Nadaje się do sfery intymnej. Moja skóra po kąpieli jest odświeżona na najwyższym poziomie i aksamitny. Nie muszę używać balsamów, jeśli nie mam ochoty. 

Mydełko zawiera peelingujący mak, lecz nie jest on zbytnio odczuwalny i nie irytuje w czasie kąpieli. Jeśli ktoś nie lubi maku w mydłach, to w tym przypadku nie powinien narzekać. W Lemon Poppy mak spełnia swoją rolę, ale się nie narzuca. Pasuje mi to bardzo. 

Podoba mi się klimatyczne opakowanie, które jasno świadczy o tym, że mydełko jest ręcznie robione. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mydełko należy zużyć w ciągu 30 miesięcy od otwarcia. Simply Be Well nie testuje na zwierzętach. 

Mydełko kosztowało 12 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Marka Simply Be Well mnie zaintrygowała i z przyjemnością zrobię miejsce w domu dla innych mydełek, jeśli jeszcze je spotkam na mojej kosmetycznej drodze. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Skład INCI: Sodium palmate, sodium cocoate*, water, glycerin, fragrance (parfum), sweet almond oil, lemon peel oil, lemon peel wax, hydrogenated vegetable oil, papaver somniferum (poppy) seed, sodium chloride, totanium dioxide (CI 77891), Tetrasodium etridronate, pentasodium oentatate, iron oxides (CI 77492)
*May also contain sodium palm kernelate


4 komentarze:

  1. Najbardziej męczy mnie w mydłach w kostce jak się ciapią - nie ma nic gorszego, więc to miałoby u mnie szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szczęście, że trafiam rzadko na ciapiące się mydła. A mydło Simply Be Well jest udane i przyjemne.

      Usuń
  2. Miałam inne mydełko z makiem, ale tamto było bardzo ostre , tu widzę nie ma wiele drobinek.

    OdpowiedzUsuń