25.11.2015

Polskie dary od White Tree

Polska, naturalna marka White Tree narodziła się w sierpniu 2014 w powiecie wrocławskim, we wsi Mietków. Właścicielka marka, Magdalena Nowicka, jest zafascynowana kosmetykami naturalnymi i pragnie swoją miłością dzielić się z innymi. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Na kosmetykach White Tree można znaleźć znak V, przyznawany przez Magazym Vege i Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Na markę White Tree natknęłam się przypadkiem i moją sympatię od razu zyskały masła do ciała. Najmocniej serce zabiło do masła z oślim mlekiem, ale masło z pyłkiem diamentowym urzekło mnie zmysłową wonią. Masełka mają konsystencję dokładnie taką jak lubię. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Miałam szczęście spotkać markę White Tree w znacznie niższych cenach niż na stronie producenta White Tree. Przykładowo masła do ciała miały jednakową cenę 37,99 zł (producent ceni ja na 52-55,62 zł), a świece do masażu 47 zł, a nie 69,99 zł. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Znacie już White Tree?

4 komentarze:

  1. Ciekawe nowości, nie słyszałam wcześniej o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się zapowiada, a masełko do ciała na pewno trafi na moją półkę.

      Usuń
  2. Och, znów jakieś cudeńka znalazłaś!!!

    OdpowiedzUsuń