22.11.2015

Smakując melona z Go&Home

Mleczko do rąk i ciała Świeży melon austriackiej marki Go&Home przybyło do mnie ze sklepu ecobody w pierwszym tygodniu listopada (czyt.: Naturalne pyszności) i szybko zdobyło moją sympatię.

Zanim jednak zapoznam was z mleczkiem, warto poznać bliżej samego producenta. Go&Home należy do Pure Green Brands. Pure Green Brands produkuje naturalne certyfikowane kosmetyki w sercu austriackich Alp w Tyrolu. Wszystkie produkty są odpowiednie dla wegetarian. Nie używają składników genetycznie modyfikowanych (GMO). Wszystkie kosmetyki powstają na bazie tyrolskiej wody źródlanej z pobliskich gór. Wszystkie produkty Go&Home są certyfikowane przez NaTrue i nie są testowane na zwierzętach. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Filozofia marki bardzo mi odpowiada, więc czas przyjrzeć się samemu mleczku. Osobiście kocham jeść melony (wyłącznie galia), a ich zapach działa na mnie relaksująco. Nic dziwnego, że zapach mleczka Go&Home Fresh Melon natychmiast mnie oczarował. Jest świeży i otulający soczystością. Trudno się w nim nie zakochać. Na szczęście jest na tyle intensywny i długo utrzymuje się na skórze, że mogę się nim rozkoszować do woli. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Producent zapewnia, że soczysty świeży melon ochroni skórę przed wysuszeniem dzięki zawartości organicznego olejku z orzechów laskowych, odżywczego olejku ze słonecznika, soku z jabłka oraz tyrolskiej wody źródlanej. Produkt polecany do każdego rodzaju skóry, nawet do bardzo wrażliwej.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Kolejna zaleta mleczka to konsystencja. Dość gęste, białe mleczko swobodnie się rozprowadza po skórze i bez problemów się w nią wtapia. Nie pozostawia tłustego filmu. Bardzo zadowala mnie taka konsystencja. 

Moje dłonie lubię solidne nawilżenie i odżywienie. Udało mi się już odkryć kilka łapkowych przyjaciół, z którymi połączyła mnie dozgonna więź, ale nic się stoi na przeszkodzie, by powiększyć grono przyjaciół. Fresh Melon znakomicie radzi sobie z moimi dłońmi. Nawilża je i odżywia tak jak lubię. Pora roku nie gra roli. Fresh Melon potrafi pokonać słoneczne promienie i mroźną falę. To mleczko uniwersalne dla każdych dłoni. Moje dłonie są naprawdę wymagające i skoro polubiły Fresh Melon to jest to bardzo dobra wiadomość. 

Mleczko jest wydajne, a pojemność 30 ml towarzyszyła mi przez 2 tygodnie. 

Poręczne, podróżne opakowanie spełnia swoją funkcję i nie zawadza w torebce. Tubka jest szczelna, więc nic się nie wylewa po zamknięciu. Piękna grafika opakowania potrafi poprawić humor. 

Choć mleczko polecane jest do rąk i ciała, to z większą ochotą stosowałam go do rąk. Po prostu było mi szkoda tak świetnego produktu do ciała. Wolałam otulić nim dłonie. Jednak ciekawość zwyciężyła i raz zaaplikowałam mleczko na ciało. Fresh Melon zdecydowanie lepiej sprawdza się na ciele latem niż zimą czy jesienią, bo moje ciało chłodniejszą porą prosi o mocniejsze nawilżenie niż daje mi Go&Home. Natomiast latem z przyjemnością sięgnę po Fresh Melon, by pielęgnować nie tylko dłonie, ale też i ciało. 

Mleczko Fresh Melon dołączą do mojej stałej pielęgnacji, a łapkowi przyjaciele zyskują nowego kompana do towarzystwa. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Mleczko Fresh Melon dostępne jest w dwóch pojemnościach: podróżnej 30 ml i pełnowymiarowej 150 ml. Nie jest to żaden przypadek. Od tych wersji pojemności pochodzi nazwa marki, bo mała pojemność idealnie służy w podróży (Go), a większa w domu (Home). Jednym słowem marka Go&Home dba o nas w podróży i w domowym zaciszu. 

Mleczko Fresh Melon do kupienia w zestawie podróżnym w sklepie ecobody.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Aqua (Water), Helianthus Annuus Hybrid Oil*, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate Citrate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil*, Pyrus Malus Juice*, Corylus Avellana Seed Oil*, Sodium Phytate, Bisabolol, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Preserved with: Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Citric Acid, Parfum**, Limonene**
*Składniki pochodzące z upraw ekologicznych 
**Składniki pochodzące z naturalnych olejków eterycznych 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Melony kocham miłością wielką i kosmetyk Go&Home wpisał się idealnie w moją miłość.

      Usuń
  2. Fajny zapach, fajne działanie, dobry skład, to coś dla mnie. Jeszcze chyba nigdy nie miałam kosmetyku z Austrii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mnie zaskoczyła marka Go&Home. Mam ochotę na więcej.

      Usuń