31.01.2015

A mogło być tak cudownie, czyli krem z kozim mlekiem Sanbios

Kozie mleko mnie uwiodło na dobre i gdy wpadł mi w ręce krem z kozim mlekiem polskiej marki Sanbios w cenie 29 zł (50 ml), ciśnienie mi skoczyło z radości. 


Opis producenta 

Formuła kremu opiera się na naturalnych składnikach aktywnych takich jak: kozie mleko, olej migdałowy, olej awokado, masło shea, witaminy A, E,F, alantoina, hydromanil, d`panthenol.

Polecany: Do cery wrażliwej, suchej i skłonnej do zmarszczek.
Do stosowania na dzień i na noc. 

Działanie

Posiada wysoką zdolność penetracji naskórka i głębszych warstw skóry, poprawia wchłanialność składników odżywczych, skutecznie chroni przed utratą wody przez naskórek, wygładza skórę redukując zmarszczki, hamuje łuszczenie się, pobudza skórę do produkcji większej ilości białek i kolagenu co ujędrnia ją i zwiększa jej wlastyczność, działa naprawczo i normalizująco, łagodzi podrażnienia.

Moja ocena 

Wszystko szło w stronę zakupu. Mleko kozie występujące wysoko w składzie przemawiało na korzyść kremu, lecz ja bym chętnie wyrzuciła kilka składników. 


Skład INCI: aqua, goat milk,prunus amygdalus dulcis oil, caprylic/capric triglyceride,avocado oil, coco-caprylate/caprate, glycerin, hydrolyzed caesalpinia spinosa gum, caesalpinia spinosa gum, polyglyceryl-3-metyl glucosedistearte, glyceryl stearate, butyrospermum parkii butter, cetyl alkohol, isopropyl mirystate, glycine soja oil, carthamus tinctrorius oil, linoleic acid, tocopherol, retinyl palmitate, d'panthenol, phenoxyethanol, allantoin, parfum.


Również zawahałam się na zakupem mydełka różanego i mydła z kozim mlekiem. To składnik aroma zniechęcił mnie do przygarnięcia tego ręcznie robionego mydełka. Brak informacji, jakiego jest pochodzenia aroma, czy syntetycznego czy naturalnego. 


Skład INCI: Sodium Olivate (oliwa), Sodium Cocoate (olej rycynowy), Aqua (woda), Sodium Palmate (olej kokosowy), Sodium Shea Butterate (maslo shea), Sodium Castorate (olej rycynowy), Sodium Cocoa Butterate (maslo kakowe), Sodium Almondate, Rosa Canina Fruit Extract Oil, Sodium Jojobate, Sodium Beeswax (wosk pszczeli), Rubia Tinctorum Root Powder, Aroma. 


Skład INCI: Sodium Oleate (oliwa) Sodium Cocoate (olej kokosowy), Goat Milk (mleko kozie), Sodium Palmate (olej palmowy), Sodium Castorate (olej rycynowy), Sodium Shea Butterate (masło shea), Sodium Almondate (olej ze słodkich migdałów), Sodium Beeswax (wosk pszczeli), Aroma


Próbowałam się dowiedzieć u producenta, czy w mydle stosują naturalną aroma czy syntetyczna oraz ile procent koziego mleka zawiera krem. Na pierwszy pytanie nigdy nie otrzymałam wyjaśnień, a na drugie, że to tajemnica firmy, czym mnie zdziwili, bo inni producenci szczycą się procentową zawartością jakiegokolwiek mleka w swoich kosmetykach i chętnie udzielają takiej informacji, np. na opakowaniu kremu Bio-Tensor Druide znajduje się dumny napis, że krem zawiera 10% mleka oślego.

A czy wy byście dały szansę tym kosmetykom?

10 komentarzy:

  1. Marka Sanbios jakoś mnie nie pociąga, a więc pewnie szansy bym tym produktom nie dała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic z tej firmy ale faktycznie jakos nie pociaga.............

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I raczej nic nie straciłaś.

      Usuń
    2. Masz rację, że niektórych nie warto nawet poznawać.

      Usuń
    3. Jest tyle innych cudnych firm że warto się na nich skupić.

      Usuń
  4. Te kremy sa genialne... szczegolnie kozie mleko... wpadlam na nie przypadkiem :) do tej pory uzywalam drogich kremow do ponad 100zl a mam wymagajaca cere, do tego duzo osob z mojego otoczenia chwali ten krem:) warto sprobowac

    OdpowiedzUsuń