26.09.2014

Choinkowe dekoracje Lane Furniture

Kilka dni temu pisałam o przeuroczych dekoracjach choinkowych firmy Lane Furniture (czyt. Coraz bliżej święta). Ja nie mogłam się im oprzeć i w moim domu aktualnie mieszkają oto te zwierzątka:


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Intuicja mi podpowiada, że moja rodzinka zwierzątek Lane Furniture może się powiększyć. Za każdym razem, gdy wejdę do TK MAXX, obowiązkowo pędzę najpierw na stosko z pozostałymi zwierzętami.

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Ten renifer nie jest Lane Furniture, ale też zachwyca
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

A jak wam się podobają choinkowe dekoracje Lane Furniture?

6 komentarzy:

  1. Wprost urocze, aż mi się zamarzyły Święta, nie mogę się doczekać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać świąt. Jak patrzę na te zwierzątka, to wręcz czuję zapach choinki i pieczonych świątecznych ciast.

      Usuń
  2. A żyrafy gdzie??
    Weronika oszalałaby na punkcie pingwina :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żyrafy wykupili, więc nie zdążyłam zrobić zdjęcia :(
      Jak widzisz, nie tylko ja się zaopatruję w choinkowe dekoracje na początku września :)

      Usuń
    2. w sumie się nie dziwię, że żyrafy poszły na pierwszy ogień :D

      Usuń
    3. dobrze, że zdążyłam kupić słonia i zająca, bo też by mi je wykupili.

      Usuń