16.09.2014

Zaproszenie do naturalnego królestwa IBBEO

Miało być rozsądnie. Miało być z umiarem. Miał być minimalizm. Wydawało się, że lista życzeń na jesień i zimę jest przygotowana oraz szczelnie zamknięta. 

Ale pojawiło się IBBEO i mi namieszało. Choć upatrzyłam sobie tylko jeden kosmetyk tej francuskiej, naturalnej marki (czyt. Nowości u Maurelii), to dziś wiem, że na tym się nie skończy. 

Naturalny sklepik Maurelii zrobił mi wielką niespodziankę i wysłał zaproszenie do naturalnego królestwa IBBEO w postaci zestawu mini produktów. Bardzo serdecznie dziękuję!


Krem na dzień Lenesa, konopie & tymianek cytrynowy (50 ml)


Opis producenta 

Krem o bardzo lekkiej konsystencji natychmiast przenika skórę, chroni i rozświetla twarz. Olej konopny zawarty w kremie jest wyjątkowej jakości, staranność jakiej dołożono w procesie jego produkcji sprawia, że olej ten szybko się wchłania. Ułatwia nawilżenie skóry oraz przywraca jej elastyczność i miękkość. Jego zawartość w kremie znacząco poprawia łatwość wchłaniania kosmetyku. Hydrolat z tymianku nadaje się do wszystkich rodzajów skóry, nadaje lekki zapach i stonowanie. Skóra staje się wygładzona, delikatna i tryska zdrowiem.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Moja ocena 

Krem wchłania się błyskawicznie. Pięknie nawilża skórę. Buzia jest odżywiona. Krem pięknie pachnie cytrusami. Świetnie się spisuje. Idealny krem na dzień. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Składniki INCI: Thymus vulgaris flower/leaf steam water*, aqua, cannabis sativa seed oil*, helianthus annuus oil*, cera alba, lecithin*, sodium olivate/aqua/glycerin/sodium hempseedate**, citrus aurantium bergamia fruit oil*, dehydroacetic acid/benzyl alcohol, limonene**, linalol**
*pochodzące z upraw ekologicznych **naturalnie występujące 


Krem nawilżający len & śliwka dla cery tłustej i mieszanej (100 ml)

Autor zdjęcia: Maurelii 

Opis producenta

Krem zawiera żel z lnu oraz kompozycję olejów roślinnych, które sprzyjają nawilżeniu i odżywieniu skóry. Krem pięknie wygładza oraz rozświetla twarz. Jego lekka konsystencja ułatwia szybkie wchłanianie. Olej szafranowy bogaty jest w niezbędne kwasy tłuszczowe omega-6, dzięki czemu skutecznie zwalcza wysuszenie i odwodnienie skóry, a tym samym przyczynia się do jej odbudowy. Olej lnianki posiada działanie kojące i zmiękczające, chroni wrażliwą skórę. Olej ze śliwki odżywia skórę oraz jest silnym przeciwutleniaczem ze względu na zawartość witaminy E. Nasiona lnu bogate w składniki odżywcze i śluz umożliwiają stworzenie kremu wygładzającego, dodającego cerze blasku i piękna. Krem lekko i naturalnie matuje skórę, idealny pod makijaż.


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Krem jak marzenie. Leciutki jak pianka, ale jednocześnie fantastycznie nawilża i odżywia skórę. Bardzo dobrze się wchłania. To obowiązkowa pozycja dla posiadaczek cer tłustych i mieszanych. Ten krem przynosi ukojenie. Jego stosowanie to czysta przyjemność. Dla lepszego działania najlepiej krem wklepywać. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Składniki INCI: aqua, linum usitatissium seed extract*,prunus domesticaseed oil*, carthamus tintorius seed oil*, camelina sativa seed oil*,helianthus annuus seed oil*, arachidyl alcohol&behenyl alcohol & arachidyl glucoside, cyamopsis tetragonoloba gum, tocopherols (mixed) helianthus annuus seed oil, parfum*, dehydroacetic acid/benzyl alcohol, benzyl benzoate**, citral**, citronellol, geraniol**, limonene**linalool**
*pochodzące z upraw ekologicznych,**naturalnie występujące


Krem odżywczy Lenesa, konopie & tymianek (100 ml)

Autor zdjęcia: Maurelii


Opis producenta

Jego delikatnie kremowa konsystencja, subtelny i słoneczny zapach delikatnie pieszczą skórę. Zawarty w kremie olej konopny jest wyjątkowej jakości, staranność jakiej dołożono w procesie jego produkcji nadaje kosmetykowi wyjątkowe właściwości pod względem dermatologicznym: krem szybko przenika do skóry, nawilża, ujędrnia i wygładza.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

To zdecydowanie krem dla cer suchych. Jako jej posiadaczka jestem zachwycona tym kremem. Pięknie nawilża, odżywka i regeneruje zmęczoną skórę po całym dniu. Stosuję go na noc, ale jestem pewna, że zimą świetnie chroniłby buzię w dzień przed mrozem i chłodem. Bardzo podoba mi się jego konsystencja. To mój faworyt z kremów IBBEO. Po prostu must have dla cer suchych. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Składniki INCI: thymus vulgaris flower/leaf/stem water*, aqua, cannabis sativa seed oil*, helianthus annuus seed oil*, cera alba*, lecithine*, sodium olivate/aqua/ glycerin/ sodium hempseedate**, styrax tonkinensis resin extract*, dehydroacetic acid/ benzyl alcohol , benzyl benzoate**
*pochodzące z uoraw ekologicznych, **naturalnie występujące


Maseczka-krem, łopian & nagietek do pielęgnacji skóry wrażliwej i suchych włosów (100 ml)

Autor zdjęcia: Maurelii

Opis producenta

Maseczka zawiera bogactwo aktywnych składników roślinnych, skutecznie odżywia i nawilża skórę. Łączy właściwości  miodu, olejów roślinnych z oliwy i lnianki, wyciągu z nagietka, łopianu, łagodzi podrażnienia, nawilża i dodaje skórze blasku. Niezbędna w pielęgnacji wysuszonej skóry latem, stanowi również wspaniałą odżywczą maseczkę do włosów.

Podstawowe składniki: oleisty wyciąg z nagietka, olej z lnianki, oliwa z oliwek, woda mineralna z Pirenejów, miód, naturalna witamina E, ekstrakt z łopianu. Olej z lnianki dostarcza skórze dużą ilość przeciwutleniaczy, jest idealnym składnikiem kosmetyków dbających o młody wygląd, pielęgnujących skórę suchą, wrażliwą i atopową.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Maskeczkę-krem nakładałam na twarz i czekałam, aż się wchłonie. Resztę zmywałam. Wyjątkowa maseeczka. Buzia po niej jest gładka, jędrna, delikatna i rozświetlona. Efekt wspaniały. Maseczka jest gęsta, więc jest bardzo wydajna. Prawdziwa rozkosz dla skóry. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Składniki INCI:aqua, calendula officinalis flower oil*, camelina sativa seed oil*, olea europea fruit oil*, mel*,cera alba*,arachidyl alcohol/ behenyl alcohol/ arachidyl glucoside, dehydroacetic acid/ benzyl alcohol, arctium lappa root powder*, sodium olivate/ aqua/glycerin/ sodium hempseedate*, styrax tonkinensis resin extract*, tocopherol/sunflower oil, benzyl benzoate**, isoeugenol**
*pochodzące z upraw ekologicznych, **naturalnie występujące


Peeling do twarzy, pszenica & szafran (100 ml)

Autor zdjęcia: Maurelii

Opis producenta

Peeling do twarzy skutecznie redukuje niedoskonałości skóry ze względu na obecność cząstek pszenicy i talku.

Pszenica* zawiera witaminy B1, B2, PP i E, przez pocieranie skóry przyspiesza naturalne złuszczanie, jednocześnie w pełni chroniąc skórę.

Olej szafranowy* bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe pomaga skórze przywrócić płaszcz lipidowy. Olej ten nie ma sobie równych w pielęgnacji suchej, zmęczonej, dojrzałej lub pokrytej plamami starczymi skóry.

Olej lnianki* zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe,  łagodzi i uspokaja podrażnioną skórę. Dzięki zawartości witaminy E posiada silne działanie regenerujące i przeciwutleniające.

Żywica benzoinowa* zapewnia obfitą nutę zapachową, zapewniając poczucie komfortu. Stymuluje regenerację skóry, idealnie sprawdza się w jej pielęgnacji.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

W tym peelingu jestem zakochana po uszy. Po prostu zwalił mnie z nóg. Byłam przekonana, że to tylko kolejny, naturalny peeling, jakich wiele i niczym mnie nie zaskoczy. A tu taka niespodzianka. Jest to najlepszy peeling, jaki kiedykolwiek miałam okazję stosować. Peeling wymarzony. Tak jakby stworzony wprost dla mojej skóry. Ślicznie pachnie marchewką. Delikatnie masuje buzię. Skóra jest gładka, promienista i odświeżona. Bardzo wydajny. Jak się okazało, to nie trafiłam na kolejny, przeciętny peeling, ale na prawdziwy hit. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Składniki INCI: Carthamus tinctorius seed oil*, camelina sativa seed oil*, Triticum vulgare kernel flour*, lecithin*, cera alba*, talc, Styrax tonkinensis resin extract*, tocopherol / sunflower oil, benzyl benzoate**, isoeugenol** 
* pochodzące z upraw ekologicznych** naturalnie występujące


Mleczko do demakijażu, lawenda & bławatek (150 ml)


Opis producenta 

Mleczko skutecznie usuwa makijaż. Nawilża, wygładza i chroni skórę. Szczególnie polecane jest do oczyszczania i pielęgnacji skóry suchej i zmęczonej. Mleczko łączy w sobie zalety: hydrolatu z bławatka, wody źródlanej z Pirenejów, olejku ze słodkich migdałów (o działaniu ochronnym i odżywczym) i olejku z lawendy. Bławatek stosowany jako hydrolat odświeża i łagodzi podrażnienia, posiada również właściwości ściągające. Woda źródlana, słabo mineralizowana, zapewnia skórze dobre nawilżenie. Olej ze słodkich migdałów odżywia i chroni skórę. Łagodzi podrażnienia i pozostawia skórę delikatną i wygładzoną. Olejek lawendowy jest znany z wielu właściwości, szczególnie leczniczych i regenerujących skórę.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Bardzo mnie ucieszyło to, że mleczko ma w składzie lawendę i mój ukochany bławatek. Jest delikatne. Ładnie odświeża buzię i zmywa wszelkie nieczystości. Pachnie delikatnie. Bardzo dobre mleczko. Ciężko przejść koło niego obojętnie, więc wpisuję go na swoją listę życzeń.


Składniki INCI: Aqua, Helianthus annuus seed oil*, Centaurea cyanus flower water*, prunus amygdalus dulcis oil*, sodium olivate/aqua/glycerin/sodium hempseedate*, agar*, lavandula angustifolia oil*, thymus vulgaris flower/leaf oil*, juniperus communis fruit oil*, citrus paradisi fruit seed extract, tocopherol, sunflower oil, linalol**, limonene**, geraniol**
*pochodzące z upraw ekologicznych **naturalnie występujące


Odżywka Lenesa ułatwiająca rozczesywanie, owies & czystek biały (150 ml)


Opis producenta 

Odżywka ułatwia rozczesywanie, włosy stają się miękkie i jedwabiste, łatwo się układają, nabierają ładnego połysku. Ekstrakt z owsa zmiękcza i nadaje włosom elastyczność, zapobiega również odwodnieniu włosów. Olejek z czystka białego pomaga je wygładzić. Olejek z lawendy swoim pięknym zapachem pozostawia skórę i włosy w bardzo dobrej kondycji, posiada dodatkowo działanie antyseptyczne.

Stosowanie: Można rozpylać na mokrych lub suchych włosach nawet codziennie w małych ilościach, następnie starannie rozczesać włosy. Odżywka nie wymaga spłukiwania. Wstrząsnąć przed użyciem.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Odżywka jest bardzo lekka, więc nie obciąży żadnych włosów. Ślicznie pachnie. Pomaga poradzić sobie z poranną pielęgnacją włosów. Mam bardzo długie i dzięki tej odżywce rano mogę zaoszczędzić czas na rozczesywanie. Odżywka sprawia, że włosy są lśniące i pięknie nawilżone. Świetny kosmetyk.

Składniki INCI: Aqua, Avena sativa kernel extract*, Sodium olivate/aqua/glycerin/sodium hempseedate**, cistus ladaniferus oil*, lavandula angustifolia oil*, dehydroacetic acid/benzyl alcohol, linalool**
*pochodzące z upraw ekologicznych **naturalnie występujące


Kosmetyki IBBEO to obowiązkowa lektura dla prawdziwych miłośniczek kosmetyków naturalnych. IBBEO to wysoka liga i klasa sama w sobie. Ja już szykuję dla niej specjalną półkę w łazience oraz wpisuję w czołówkę najlepszych firm z kosmetykami naturalnymi. Brawo IBBEO!!! Good Job!!!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie peeling to kosmetyczna masakra :)))))
    Krem na dzień średnio mi pasuje, ale w nawilżającym i odżywczym jestem zakochana! Jeszcze tylko maseczki włosowo-twarzowej nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ci peeling nie pasuje. Dla mnie jest kosmetyczną sensacją. Nie spodziewałam się, że tak mnie zauroczy. Bardzo dobra marka. Cieszę się ogromnie, że ją poznałam.

      Usuń
    2. Firma cudna! Te dwa kremy na pewno kupię! Są absolutnie boskie!
      A peeling... no cóż :D nie można mieć wszystkiego z tej samej marki :D

      Usuń
    3. nie myślałaś o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej?
      trochę drażni, ale da się wytrzymać :D

      Usuń
    4. Zaraz nad tym popracuję :)

      Usuń