20.09.2014

Witamy Purite

Polska, naturalna marka Purite spektakularnie wkracza na rynek. Jej oferta jest imponująca, kusząca oraz w 100% naturalna.











Eliksir nawilżająco-regenerujący 

Piękne składy produktów aż zachęcają do zakupów. Wielki plus dla marki za umieszczanie pełnych składów na stronie. 


Limitowana edycja mydełek na lato



W sklepie BioOrganica w Warszawie (ul. Nowolipki 15) można na żywo przyglądnąć się skarbom od Purite i je zakupić.



Kosmetyki Purite dostępne stacjonarnie również są: we Wrocławiu, Moher butik, ul. Więzienna 14/15 (wybrane mydła i odbiór osobisty zamówionych kosmetyków) oraz w Katowicach, Biobazar, ul. Bracka 20, ale tylko gościnie w wybrane soboty. O wizytach na Biobazarze można przeczytać na facebook Purite



Kto ma ochotę na Purite?




14 komentarzy:

  1. Ja mam ochotę :) Zwłaszcza te mydełka mnie kuszą, oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się już doczekać, jak pojawią się u mnie stacjonarnie.

      Usuń
  2. Nowolipki mówisz... niedaleko mam z pracy...
    Pisałam już, ale powtórzę - miłość do Ciebie bywa trudna! Daj żyć Kobieto, przestań kusić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz tam zaglądnąć. Takie cuda mieć pod ręką, to grzech nie skorzystać. A w kuszeniu to ty jesteś mistrzynią. Nikt ci nie dorówna :D

      Usuń
  3. właśnie dziś poznałam, co napawa me serce radością:D... portfel się mniej cieszy, choć mi to obojętne - gorzej to znosi małż ;)

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przekaż mężowi, że dzięki tym naturalnym rarytasom będziesz dłużej piękniejsza i młoda. Wtedy ci odpuści :)

      Usuń
  4. Dziś byłam na ich stronie, te scruby!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kuszą balsamy do ust, mają bardzo atrakcyjne ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądają naprawdę fajnie. Ciekawe, czy są masełkowe czy bardziej kremowe. Obadam, jak marka dotrze do mnie stacjonarnie.

      Usuń
  6. Coś pięknego, chyba bym nie wyszła z takiego sklepu, i te składy... Mydełko z piwem już mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo na własne oczy je zobaczę i pewnie na coś się skuszę, bo wyglądają niesamowicie. Niezly start, od razu takie wejście na rynek. Przewiduję, że będą niedługo naszą wielką naturalną dumą.

      Usuń
    2. Oby tak się stało, życzę im dużego sukcesu.

      Usuń
    3. Ja też za nich trzymam kciuki.

      Usuń