21.09.2014

Naturalne skarby Wielkiej Brytanii, czyli Nourish

W Wielkiej Brytanii nie brakuje naturalnych marek. Jedną z naturalnych perełek jest Nourish z siedzibą w Londynie. 

Kosmetyki Nourish nie są testowane na zwierzętach i są akceptowane przez Soil Association Organic. 








W Polsce produkty Nourish są niedostępne. Jednak nie ma problemu z ich zakupem w angielskim sklepie internetowym Feelunique, który gwarantuje darmową wysyłkę od zamówienia powyżej 10 GBP. 


Mnie bardzo ciekawy krem ochronno-nawilżający (50 ml, cena - 100 zł).




Skład INCI: Aqua (water), Citrus limonum (lemon) fruit powder*, Glycerin, Cetearyl alcohol, Helianthus annuus (sunflower) seed oil*, Glycine soja (soya) oil*, Cetearyl glucoside, Sodium levulinate, Levulinic acid, Rosa canina (rosehip) seed oil*, Cetearyl olivate, Sorbitan olivate, Glyceryl stearate, Citrus sinensis (orange) peel oil expressed*, Citrus nobilis (mandarin) peel oil expressed*, Xanthan gum, Potassium sorbate, Sodium ascorbyl phosphate, Citral, Limonene, Linalool. *Certified organic. Naturally present in essential oils.





A Wy macie ochotę na Nourish?




4 komentarze:

  1. ach... przewijała mi się przez patrzałki, ale jakoś mnie nie ruszyła i nie wiedziałam, że z UK - idę chłonąć wiedzę:)
    dziękuję:D

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to są z Londynu :)

      Usuń
    2. chętnie kiedyś przetestuję:)
      opanuję co am i zobaczę, a ta firma też jest w sklepie, który podałam przed chwilą w kom pod postem o tan:)

      Ps. Normalnie jesteś Sherlock:P

      Usuń
    3. czytam same zachwyty na temat tej marki. Ja się z pewnością skuszę, jak tylko zużyję zapasy.

      Usuń