18.09.2014

Red Tea i Pure Provence w TK MAXX

TK MAXX umie przyciągać jak magnes. Dziś nie umiałam do niego nie wstąpić. I całe szczęście. Dzięki mojej uległości na uroki tego sklepu poznałam dwie nowe, naturalne marki. 

Red Tea Natural Skin Therapy z Australii


Creme cleanser, 200 g
Cena w TK MAXX - 24,99 zł
Cena regularna - 42 zł

Skład INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerine, Cetearyl Alcohol & Ceteareth-20, Stearic Acid, Macadamia Ternifolia (Macadamia Nut) Oil, Decyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Potassium Cetyl Phosphate, Aspalathus Linearis (Rooibos/Redbush Tea) Extract, Hydroxy Ethyl Cellulose, Tocopherol Acetate (Vitamin E), Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol Limonene, Linalool, Sodium Hydroxymethylglycinate, Citric Acid.


Toner / Facial spritz, 200 ml
Cena w TK MAXX - 19,99 zł
Cena regularna - 36 zł

Skład INCI: Aqua, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Sorbitol, Polysorbate 20, Aloe Barbadensis (Also Vera) Leaf Juice, Aspalathus Linearis (Rooibos/Redbush Tea) Extract, Tocopherolcre Acetate (Vitamin E), Sodium Hydroxymethylglycinate, Citric Acid, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.


Body wash, 200 ml
Cena w TK MAXX - 24,99 zł
Cena regularna - 48 zł

Skład INCI: Aqua, Ammonium Lauryl Sulphate, Cocamidopropyl Betaine, Coconut Diethanolamine, Glycerine, Aspalathus Linearis (Rooibos/Redbush Tea) Extract, Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Sodium Hydroxymethylglycinate, Citric Acid, Sodium Chloride, Parfum, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool.



Pure Provence


Francuskie 100% naturalne mydełka są nietestowane na zwierzętach i posiadają certyfikat EcoCert. Waga - 150 g. Cena w TK MAXX - 19,99 zl 

W TK MAXX są dostępne prawie wszystkie zapachy: Açai Cranberry, Pomegranate Passion Fruit, Moroccan Mint, Grapefruit, Cactus Pear, Lavender. Brakuje jedynie wersji bezzapachowej Unscented. 

Przykładowy skład INCI Acai cranberry soap:
organic sodium palmate, organic sodium cocoate, aqua (water), organic glycerin, parfum (natural fragrance), sodium citrate, organic butyrospermum parkii (shea), butter extract, sodium hydroxide

Widząc takie mydlane perełki, nie mogłam wyjść z gołymi rękami. Wybrałam zapach Cactus Pear. Jednak nie ukrywam, że chętnie wrócę jeszcze po zapach Moroccan Mint i Grapefruit, bo też pachną obłędnie. 

6 komentarzy:

  1. Ty mieszkasz w tkmaxx??? :D
    Podziwiam za wynajdowanie tych cudeniek, ja się jakoś nie potrafię odnaleźć w tym sklepie... a Ty zawsze z czymś nowym z niego wyjdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W TK MAXX czuję się jak ryba w wodzie :) Kocham ten sklep miłością bezgraniczną. Nie wiem, jak mogłam żyć bez niego :D

      Usuń
  2. Mnie tonik Red Tea podrażnia oczy mimo, że nie nakładam go w te okolice. Dziwna sprawa, ale działanie tonizujące jest jak najbardziej w porządku. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym jednak nie używała, jak podrażnia oczy. Oczy są zbyt cenne, by je narażać. Miałam ochotę na ich kremowe mleczko do demakijażu, ale teraz mam dylemat, czy mnie jednak też nie podrażni. Zastanowię sie jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie, co jest odpowiedzialne za takie działanie, bo skład jest bardzo fajny. A to takie uczucie, jakby mnie podrażniały opary, niby po chwili to znika, ale wolę, zeby używanie kosmetyków było czystą przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Nie po to coś kupujemy, by się z tym męczyć. Polecam ci jeszcze dać do przetestowania mamie czy koleżance. Jak je też będzie podrażniał, to będziesz wiedziała, że jednak tonik jest niefajny. A jak tylko ciebie, to że jesteś na cos uczulna ze składników, bo przecież nie wiemy, ile procent czego oni tam dodali. Ja ostatnio mam zagadkę z szamponem, skład ok,a szczypie w oczy niemiłosiernie i tylko mnie, bo prosiłam o testy innych domowników.

      Usuń