19.08.2016

Lato sypie rabatami

Ostatnio coraz częściej trafiam na ciekawe zniżki w sklepach internetowych, więc dziś wam je przedstawię. Poza nadal trwającą promocją na Druide i Alteya Organics (czyt.: Letnie promocje), to inne też są godne uwagi. 

Dziś kończy się promocja 20% na kosmetyki Phenome. Kosmetyki Phenome zmieniły właściciela na zagranicznego, ale nadal Polki je kochają. Mnie nie rzuciły na kolana, ale wyłuskałam jedną perełkę (czyt.: Baza). 

Fanki mydeł naturalnych pewnie uśmiechną się na rabat 10% w Wytwórnia Mydła z kodem: Mydlo10. Ja tych mydeł jeszcze nie znam, ale w pierwszej kolejności sięgnę na pewno po ogórka

Nowa, polska marka Lush Botanicals serwuje 10% rabatu z kodem: N3VVEE3C. 

Sklep Kalina proponuje 10% rabatu od całego zamówienia (powyżej kwoty 60 zł) z kodem: LATO2016.

Sklep Empik kusi niższymi cenami kosmetyków Nikel. Born to BioSo BioOrientana.

A kto lubi greckie, naturalne kosmetyki BioAroma ma okazję kupić je w niższych cenach w tym sklepie.

Ekipa z Mineralny Świat Kasi zaprasza do skorzystania z rabatu 10% do sklepu Bio-beauty z kodem: blog. Warto skorzystać, bo sklep do każdego zamówienia dodaje naturalne mydełko Speick, którą tą markę polecam (czyt.: Mydlany las).

A ekipa z ZdrowoNaturalnie.pl przygotował bezterminowy rabat 10% wraz z marką Couleur Caramel w ich sklepie z kodem: zdrowonaturalnie dla zakupów powyżej 85 zł. A kto zapisze się do Newslettera sklepu otrzyma bon na 15 zł. Tak się dobrze składa, że dopiero co pisałam o marce (czyt.: Soczyste policzki) i a w najbliższym czasie też napiszę. 

Sklep Matique sprowadził zestawy mini produktów Madara Time Miracle w cenie 99 zł, więc kto się wahał, czy pełnowymiarowy krem jest warty wydania 199,99 zł (serum) czy 169,99 zł (krem na noc) teraz może przetestować. 

Na koniec ciekawostka, że obecnie w sklepach stacjonarnych Organic Farma Zdrowia na terenie całej Polski można dostać kosmetyki francuskie Coslys i So Bio

Skusicie się na coś?

15 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo za umieszczenie mojego rabatu u Ciebie :) Wszystkie nasze rabaty dostępne są tutaj --> http://www.zdrowonaturalnie.pl/p/strefa-rabatow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałaś ich odżywki do włosów?

      Usuń
    2. Druide jest fantastyczną marką. Miałam już dużo ich kosmetyków, ale odżywka do spłukiwania jeszcze przede mną, a pewnie teraz się skuszę na tą z serii kozie mleko, bo szampon z tej serii mi bardzo pasuje (akurat wysprzedany). pachnie pięknie migdałem, więc odżywka pewnie też tak będzie pachnieć.
      A ciebie to powinno mydełko w kostce zainteresować. jest świetne. choć w opisie, że dla dzieci, to mi to nie przeszkadza i sama używam :)

      Usuń
    3. Skusiłam się na kilka rzeczy. Jak się nie spiszą, to urwę Ci głowę.
      Ale tak między nami - zrobiłam spore zakupy i zapłaciłam za przesyłkę 18zł - to jednak przesada. Przesyłka powinna być bezpłatna od 150-200zł.

      Usuń
    4. A co wybrałaś?

      Ja robię tam zakupy tylko stacjonarnie. Nie wiedziałam, że aż tyle kosztuje tam przesyłka. Powinnaś była napisać o tym do sklepu.

      Usuń
    5. A powiem Ci, że tak się wkurzyłam, że aż napisałam.
      18zł - to paczka ekonomiczna, 25 - kurier, a aż 40 kurier za pobraniem. To przecież jakiś horror.
      Za te 18zł miałabym już pół odżywki bez spłukiwania, nad którą długo się zastanawiałam, a w końcu zrezygnowałam z jej zakupu - ale to przez ten koszt wysyłki.

      Pytasz co kupiłam?
      szampony, odżywki, dezodorant cytrynowy i szczotkę do masażu - wszystko z Druide
      Oczywiście kusiła mnie więcej, np. wspomniana wyżej odżywka bez spłukiwania, balsam z kozim mlekiem, pasta do zębów i mydło.
      Może następnym razem, przy kolejnej promocji.

      Usuń
    6. Będę wypatrywać twoich recenzji o Druide. I trzymam kciuki, byś je pokochała tak mocno jak ja.

      Usuń
  3. Tyle promocji, a ja wszystko mam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ja bym pewnie coś wyszukała, czego nie masz :)

      Usuń