11.09.2014

A to niespodzianka, czyli naturalne kosmetyki na półkach Carrefour

Niedawno francuska sieć supermarketów Intermarche wprowadziła naturalne kosmetyki (dostępne w Polsce). 

Carrefour, również francuski, nie mógł być gorszy i też zaproponował swoim klientkom naturalne kosmetyki. 

Produkty marki Les Cosmetiques de Carrefour niestety na razie niedostępne w Polsce. Ale myślę, że to tylko kwestia czasu i pojawią się u nas.

Produkty Les Cosmetiques de Carrefour nie są testowane na zwierzętach.





Ja najbardziej czekam na arganowy krem na noc (40 g) z Eco Cert.




Krem jest wzbogacony o olej arganowy i masła shea o właściwościach odżywczych i ochronnych. Jego bogata i kremowa konsystencja to w rzeczywistości prawdziwa przyjemność dla najbardziej spragnionej skóry. 

Skład INCI: Argania Spinosa Kernel Oil*, Octyldodecanol, Butyrospermum Parkii Butter*, Cera Alba, Hydrogenated Vegetable Oil, Parfum, Limonene, Linalool, Geraniol, Citral, Farnesol, Citronellol.
* Ingrédients issus de l'agriculture biologique

Carrefour i Intermarche mają swoje naturalne kosmetyki. Teraz czekamy na eko kosmetyki z francuskiego Auchan. 

6 komentarzy:

  1. A to Ci niespodzianka, będę wypatrywać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się zaskoczyłam. I mam nadzieję, że szybko do nas dotrą.

      Usuń
  2. Na pewno z tej serii Nectar of Nature widziałam w C. żele pod prysznic i chyba szampony:) Cena około 5 zł. A to było już jakiś czas temu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czy na pewno z serii Bio? Wczoraj byłam w Carrefour jest jest tylko zwykła, nienaturalna seria Nectar of Nature.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz nie jestem pewna - może rzeczywiście to była zwykła seria a nie Bio:) Skojarzyłam opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ciekawości napiszę do sklepu i zapytam, czy planują je do was sprowadzić. Może się coś dowiem.

    OdpowiedzUsuń