18.09.2014

Wspomnieniowa zabawa na powitanie jesieni

Jesień zbliża się dużymi krokami. Czuć ją już w powietrzu.




Aby dobrze powitać jesień, zapraszam do zabawy. 

Co trzeba zrobić?
Wystarczy w komentarzu pod tym postem zaznaczyć swoje zgłoszenie (np. zgłaszam się, biorę udział itp),  a następnie na adres email: milosniczkanatury@gmail.com przesłać swoją interpretację tematu Moja przygoda z kosmetykami naturalnymi. Ilość słów dowolna. 

Nagrodą jest dwufazowa pielęgnacja różana od AnneMarie Borlind, 50 ml
To jeden z moich kosmetycznych hitów (czyt. Uroda róży). 




Na zgłoszenia czekam do poniedziałku - 22 września (do godziny 23:59). 

Ogłoszenie laureata / laureatki w pierwszy dzień jesieni - 23 września. 

Laureat / laureatka będzie tylko 1. 

Biorąc udział w zabawie, wyrażasz zgodę na przekazanie Twoich danych adresowych do sklepu, który wyśle nagrodę. 

Zabawa przeznaczona dla osób posiadających polski adres do wysyłki. Jeśli mieszkasz zagranicą, również zapraszam Cię do zabawy, ale musisz posiadać polski adres do wysyłki i gwarancję, że paczka zostanie odebrana. 

Miłej zabawy! 






16 komentarzy:

  1. No to wymyśliłaś zabawę - nie ma co! :))
    Zaraz wrzucę na bloga info o konkursie!
    Ja nie biorę udziału - już dość mnie uszczęśliwiłaś *:

    A wiewióra jest absolutnie boska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuj. Już mi tu brać udział. Smarować pióro i pisać :)

      Usuń
    2. Tak jest Psze Pani :DDDDD
      Z przyjemnością zgłaszam swój udział w konkursie!
      Mail już poszedł *:

      Usuń
  2. Zgłaszam się, własnie wysłałam maila :) Archiwalna z wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękna nagroda, wymarzony kosmetyk na Jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że się podoba. Dług dumałam, co wybrać. Na początku myślałam o serum sos declare, ale teraz wybór padł na dwufazowiec różany, bo to mój hit, więc większa szansa, że zadowoli laureatkę lub laureata. A serum sos nie znam. Ale może wybiorę go do innego konkursu, jak będzie odzew, że czytelniom podoba się on jako potencjalna nagroda. I czekam na twoje zgłoszenie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie wcale nie jest łatwe, a nie lubię pisać banałów. Jeśli wymyślę oryginalną odpowiedź, to wezmę udział, dziękuję:-)

      Usuń
    2. pisz, pisz koniecznie. Zgłoszenie wcale nie musi być oryginalne, chodzi o szczerość i zabawę :)

      Usuń
  5. z przyjemnością zgłaszam swój udział, email wysłany
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wiewiora, a o tym kosmetyku sporo dobrego słyszałam i swego czasu nawet planowałam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich hitów. A do zabawy gorąco zapraszam :)

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia - szczególnie to ostatnie i wiewiórka. Te stworzonka zawsze są fotogeniczne. :-)

    Co do konkursu - i nagroda i zadanie są tak ciekawe, że się zgłaszam! :-) Zaraz coś napiszę.

    OdpowiedzUsuń