5.09.2014

Koniec szamponowych dylematów, czyli wybór padł na Gielly Green

Szamponowe dymematy zakończone (czyt. Szamponowe dylematy). Myślałam, myślałam i wymyśliłam, że szansę dam angielskiej marce Gielly Green. 

Gielly Green to luksusowy salon fryzjerski zlokalizowany w samym sercu Londynu. 









W swojej ofercie mają również kosmetyki do pielęgnacji włosów. Odwiedzając TK MAXX, spotkałam się z ich szamponami. Choć zdecydowana byłam na zakup szamponu zwiększającego objętość, to moje zbyt długie dylematy nie pozostawiły mi wyboru i szampon Volume został wykupiony i został tylko Repair. Zatem to szampon odbudowujący włosy pojechał ze mną do domu. 


Szampon pachnie pięknie wanilią. Dla fanek wanilii spełnienie marzeń. 

Czy zostanie ze mną na dłużej, to się niedługo okaże. Na pewno dam wam znać. 





Skład INCI: Water (Aqua), Sodium Coco Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Dea, Fragrance (Parfum), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycol Stearate, Gluconolactone, Polyquaternium-7, Sodium Chloride, Sea Salt (Maris Sal), Sodium Benzaote, Silt, Panthenol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Camellia Sinensis Leaf Eaxtract, Hippophae Rhamnoides Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Citric Acid, Azadirachta Indica Oil, Dimethicone, Anthemis Nobilis Flower Extract, Borago Officinalis Seed Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil,  Tocopheryl Acetate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Coumarin, Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool


Pojemność - 200 ml.

Cena regularna szamponu - 90 zł.
Cena szamponu w TK MAXX - 34,99 zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz