14.09.2014

Wrześniowa promocja na Coslys

O takiej promocji marzyłam. Ostatnio chodziły za mną właśnie kosmetyki francuskiej marki Coslys. 

Sklep Zdrowe Kosmetyki zrobił mi miłą niespodziankę. 

We wrześniu,  w dniach 1-30.09, trwa promocja na szampony COSLYS  w tubie (200 ml lub 250 ml).

Przy zakupie 2 dowolnych szamponów Coslys w tubie, jeden szampon do częstego stosowania 200 ml otrzymamy w cenie 1 zł.
Należy dodać szampon za 1 zł również do koszyka. W razie nie dodania samodzielnie obsługa sklepu dopilnuje, aby szampon został dołączony do zamówienia.
Jeżeli zamówi się wielokrotność szamponów w promocji, należy również do koszyka dodać taką samą wielokrotność szamponu do częstego stosowania za 1 zł.


Ja nie zastanawiałam się długo i w moim koszyku wylądowały: szampon naprawczy z keratyną do włosów osłabionych i zniszczonych oraz szampon do włosów suchych i zniszczonych z olejek z pestek mirabelek (jeden z moich hitów). A do tego otrzymam za 1 zł szampon do częstego stosowania. 









Korzystając z okazji, zamówiłam morelowy krem do twarzy i ciała dla dzieci i niemowląt bez dodatku alkoholu w składzie. 

Choć czasy dzieciństwa już mam za sobą (niestety, bo były to cudowne lata), to kosmetyki dziecięce bardzo dobrze mi służą. A zapach moreli w kremie zwabił mnie i nie mogłam się mu oprzeć. 



Skład INCI: Aqua, caprylic/capric triglyceride, citrus aurantium amara flower water**, cetearyl olivate, sorbitan olivate, glyceryl stearate citrate, parfum, butyrospermum parkii butter**, anthemis nobilis flower water**, prunus armeniaca kernel oil**, aloe barbadensis leaf juice powder**, bisabolol, polyglyceryl-3 stearate, xanthan gum, hydrogenated lecithin , cetyl palmitate, sorbitan palmitate, potassium hydroxide, sodium benzoate, phytic acid, tocopherol, glycine soja oil.



Szamponową promocję Coslys przygotował też sklep Matique, ale widocznie mają jakieś błąd techniczny, bo mi szampon za 1 zł stale jest naliczany po cenie regularnej. 


6 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć! Choć szamponów zapas właśnie zrobiłam spory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci, że promocje na Coslys to rzadkość, a takiej jak ta, to nie widziałam nigdy. Aż grzech nie skorzystać. Daty mają długie, więc spokojnie mogą leżeć w szafce i czekać na swoją kolej.

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć! :-)
      Nie skorzystałam w końcu, ale może kiedyś? :-)

      Usuń
    3. Szampony coslys są naprawdę fajne. Mam nadzieję, że kiedyś się skusisz.

      Usuń
  2. Prawdopodobnie system nalicza cenę regularną i dopiero pracownik musi ją zmienić ręcznie. Jeśli tak się nie stanie to warto zadzwonić do sklepu w tej sprawie. Ja tak zrobiłam przy innej promocji i sprawa pomyślnie dla mnie się wyjaśniła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na promocję trafiłam w weekend, kiedy sklep nieczynny, a bałam się, że mi towar wykupią, to wolałam szybko zamówić i mieć pewność, że go dostanę.

      Usuń