29.09.2014

Modern Apothecary w TK MAXX

Ledwo zdążyłam ochłonąć po nowościach naturalnych z Republiki Południowej Afryki i Tajlandii spotkanych w TK MAXX, a już sklep przygotował nową niespodziankę. 

Kanadyjska, naturalna marka Modern Apothecary zdobi półkę w TK MAXX.





Mnie najbardziej zainteresowało masło shea do ciała z lawendą o pojemności 250 ml w cenie 24,99 zł, które później zostało przecenione na 12 zł. 

Składy produktów są idealnie naturalne. Nawet składnik "perfum" ma wyjaśnienie, że pochodzi z naturalnych, esencjonalnych olejków. 

Marka Modern Apothecary jest przykładem marki, która wcale nie potrzebuje nachalnej reklamy, by zdobyć klientki. Ktoś ostatnio mi powiedział, że ci najlepsi wcale nie potrzebują reklamy, że dobre produkty same się sprzedają, a reklamują się tylko ci co muszą. Jest trochę prawdy w tych słowach. Ci mądrzy producenci zamiast inwestować w reklamę, skupiają się na składach i dopracowywaniu produktów. I brawo dla nich. Takich producentów cenię i ich produkty chętnie kupuję. 

Ps. Niestety zbyt szybko pochwaliłam markę. W TK MAXX pojawiły się ich produkty, które już nie są aż tak naturalne. 

Skład INCI mydła w płynie Lemon & verbena (500 ml w cenie 24,99 zł):
aqua, sodium lauryl either sulphate, cocamidopropyl betain, glycerin, aloe barbadesis leaf juicy, tocopherol, parfum, proprietary blend of essential oils, sodium chloride, dmdm hydantoin. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


2 komentarze:

  1. i znowu coś nowego dla mnie - cudownie:)... Nie wiem kiedy się teraz wybiorę do TKMaxxa, ale czuję, że tym razem wybiorę ten większy, a co:P

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wrażenie, że w TK MAXX pracują prawdziwi miłośnicy natury, bo coraz to ciekawsze naturalne kosmetyki nam wyszukują.

      Usuń