26.09.2014

Arnikowe mleczko oczyszczające Sylveco puka do moich drzwi

Naturalna Zakupoholiczka  przygotowała mi niemałą niespodziankę. Z okazji pierwszych urodzin jej rewelacyjnego bloga okazałam się również szczęściarą i wygrałam arnikowe mleczko oczyszczające Sylveco

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Emocje były, aż do samego rozpakowania paczuszki, bo prezent był owiany tajemnicą i nie wiedziałam, czego mam się spodziewać. Mleczko przyjechało w towarzystwie słodkości. Cukiereczki błyskawicznie zostały porwane, a mnie zostało tylko mleczko. Mleczko było na mojej liście życzeń, więc niespodzianka fantastyczna.

Bardzo dziękuję Ci Naturalna Zakupoholiczko. I jeszcze raz 100 lat!!!


10 komentarzy:

  1. Super!
    Bałam się, że albo już je masz, albo miałaś i nie polubiłaś :)
    Drobiazg, ale miło mi, że sprawił CI przyjemność *: *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję!
      umiesz czytać w myślach :)

      Usuń
  2. Gratuluję :)
    Poznałam już kilka kosmetyków Sylveco ale mleczka jeszcze nie miałam. Ciekawa jestem jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Strasznie się z niego cieszę.
      Dam znać na pewno.

      Usuń
  3. Gratuluję. Miałam próbkę tego mleczka i uważam, że jest niezłe, lekkie, dobrze oczyszcza, nie wysusza i mnie nie podrażniało, ani nie szczypało, nawet w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Z twojej relacji zapowiada się świetnie. Jakby się spisał, to miałabym fajne mleczo pod ręką, bo Sylevco widzę prawie w każdym stacjonarnym sklepie z naturalnymi kosmetykami,a i w aptekach ich nie brakuje.

      Usuń
    2. Dokładnie, nawet w moim malutkim miasteczku, gdzie są tylko 3 apteki znalazłam w jednej z nich Sylveco:-) Miłego testowania.

      Usuń
    3. Dziękuję. Ale ty też masz, co testować ;)

      Usuń
    4. Oj mam i na pewno dam znać o efektach:-) Dziękuję.

      Usuń
    5. Czekam na relację :) miłego testowania.

      Usuń