7.09.2014

Wypatrując Aroms Natur

Niedawno pisałam o hiszpańskiej, naturalnej marce Naobay (czyt. Naturalne oblicze Hiszpanii). Przy okazji poszukiwań informacji o Naobay, trafiłam na inną, naturalną markę prosto z Hiszpanii: Aroms Natur




Kosmetyki Aroms Natur posiadają certyfikat Eco Cert.


Ceny produktów wahają się nawet do 320 zł. Najdroższym produktem jest krem przeciwzmarszczkowy z różą bułgarską. 



Mam nadzieję, że ta marka również zawita do TK MAXX. Mam wielką ochotę poznać ich kosmetyki, a szczególnie te z linii Rose Mosqueta de Chile.





3 komentarze:

  1. ooo i kolejna hiszpańska:D
    U mnie w centrum zainteresowania, bo wkrótce być może będę miała okazję zdobyć. lol
    A co ciekawe, najwięcej informacji znajduję u Ciebie akurat:D... Bosze spadam, bo pomyślisz, że się "uczepiłam, jak rzep psiego ogona";)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam chrapkę na tę markę. Musisz koniecznie ją kupić na wakacjach i zdać nam relację. Produkty są wychwalane. Mam nadzieję, że ja także ją przetestuję :-)

      Usuń
    2. I bardzo się cieszę, że moje informacje na blogu ci się przydają. Nie uciekaj nigdzie, tylko czytaj i czytaj :-)

      Usuń