3.09.2014

Rozświetlona buzia z Dr. Hauschka, czyli podkład Translucent Make-up

Długo szukałam idealnego podkładu dla siebie. Marzył mi się nie tylko podkład naturalny w składzie, ale też naturalnie wyglądający na buzi. Uznałam, że skoro stosuję makijaż tylko wtedy kiedy mam na to ochotę, to przynajmniej niech mi to faktycznie sprawia radość. Nie chciałam myśleć przez cały dzień o tym, czy mi makijaż nie ściemniał albo nie spłynął. 

Na ratunek przyszedł mi Dr. Hauschka. Jego podkład rozświetlający Translucent Make-up okazał się dla mnie idealny. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Producent przekonuje, że delikatną cerę warto podkreślić dobrze dobranym podkładem, który koryguje drobne niedoskonałości skóry, a jednocześnie nie zatyka porów. Zapewnia, że olejki z macademii, avocado i jojoba doskonale nawilżają i chronią cerę przed negatywnym wpływem czynników zewnętrznych. Pozostawia cerę gładką i matową.

Podkład bardzo dobrze dopasowuje się do cery. Nie pozostawia plam. Nie ciemniej w czasie noszenia. Nie spływa. Jest na swoim miejscu przez ok. 6-8 godz. 

Radzi sobie znakomicie przy wysokich temperaturach i przy niskich. 

Współgra z większością moich kremów. 

Pięknie wyrównuje koloryt cery. Nadaje buzi zdrowy blask i ją delikatnie rozświetla. 

Jednak nie jest to podkład matujący i silnie kryjący. Kobiety z cerą problematyczną nie będą zadowolone z efektów, bo podkład nie zakrywa niedoskonałości. Jest to podkład przeznaczony dla kobiet z prawie nienaganną cerą. 

Dużym plusem jest to, że nie miałam kłopotu z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu. Większość podkładów dostępnych na naszym rynku jest dla mnie za ciemnych. Na szczęście kolor porcelanowy (nr 00) u Dr. Hauschka naprawdę oznacza odcień porcelanowy. 

Opakowanie jest bardzo lekkie i poręczne. Aplikacja podkładu odbywa się bezproblemowo. 

Dostępna pojemność 30 ml. 

Podkład kupuję stacjonarnie w cenie 65 zł. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: Water (Aqua), Alcohol, Anthyllis Vulneraria Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Glycerin, Althaea Officinalis Leaf Extract, Cetearyl Alcohol, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Bark/Leaf Extract, Prunus Armeniaca (Apricot) Kernel Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Rosa Damascena Flower Wax, Beeswax (Cera Alba), Fragrance (Parfum), Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Coumarin*, Citral*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Farnesol*, Bentonite, Xanthan Gum, Sodium Cetearyl Sulfate, Silica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).
*składnik naturalnego olejku eterycznego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz