30.09.2014

Śladami rozmarynu, czyli esencjonalny olejek Eco.

Niedawno pisałam o mojej wyjątkowo udanej wizycie w TK MAXX (czyt. TK MAXX kocha naturę). 

Tamtego dnia jedną z moich zdobyczy był esencjonalny, naturalny olejek australijskiej marki Eco. o zapachu rozmarynu. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek pachnie bardzo intensywanie rozmarynem. Idealnie odzwierciedla jego zapach. Czuć, że jest to naturalny olejek bez żadnych udziwień. O takiej mocy rozmarynowej marzyłam. Zapach unosi się w całym mieszkaniu i pozostaje na długo w każdym zakamarku. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Wystarczy kilka kropel wlać do kąpieli, by relaksować się i oddychać rozmarynem. Olejek mieszam także z balsamem do ciała i wlewam do szamponu do włosów lub odżywki. Po prostu zakochałam się w rozmarynie bez pamięci. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Buteleczka jest bardzo poręczna. Jest zrobiona z solidnego, ciemnego szkła, więc mogę być spokojna o trwałość olejku. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Pojemność olejku - 10 ml. Cena w TK MAXX - 19,99 zł.

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Bardzo podoba mi się ekologiczne opakowanie. Motywy natury są piękne. Olejek świetnie nadaje się na prezent. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Olejek należy zużyć w ciągu 12 miesięcy od otwarcia. Nie będę miała z tym żadnego problemu. 

Już wypatruję kolejnej buteleczki tego olejku. Choć kuszą jeszcze inne rodzaje olejków esencjonalnych od Eco. Chętnie bym wypróbowała dostępną obecnie w TK MAXX - miętę pieprzową oraz lemonkę. Być może się skuszę. 

Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Również interesującymi produktami Eco. są olejki do masażu, olej arganowy do włosów czy olejki relaksujące czy ujędrniające do ciała. Wszystkie produkty są w 100% naturalne, a ceny w TK MAXX są bardzo przyjazne (od 19,99 zł do 34,99 zł). 

Może już nigdy produkty Eco. nie zawitają do TK MAXX, więc może to jedyna okazja do poznania innych kosmetyków tej marki. 

A co wy radzicie? Które produkty Eco. waszym zdaniem warto jeszcze wypróbować? 

4 komentarze:

  1. u nas też ta marka się pojawia, właściwie widzę regularnie, ale jeszcze ni nie brałam, bo chwilowo obrastam w olej arganowy...;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór produktów jest duży. Olej do masażu pleców wygląda super. Jest też olej, który pachnie ylang-ylang. Ja kiedyś na pewno na coś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o takim bym nie pogardziła, ale nie widziałam - dziś pójdę na szczegółowe zwiady:D

      Usuń
    2. U mnie jest w cenie 24,99 zł. Wygląda apetycznie:-)

      Usuń