26.09.2014

I się doczekałam! czyli mydełka od Handmade soap by Ilona

Oczarowana mydełkami od Handmade by Ilona (czyt. Naturalne mydełka od Ilony), postanowiłam jak najszybciej posiąść choć jedno w swoje ręce. W końcu ile można się ślinić do ekranu komputera. 
Mydełko dotarło błyskawicznie.

Mydełko arganowe z glinką czerwoną (palmarosa - ylang ylang - lawenda) od razu skradło moje serce. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza



  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza


  Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Do zamówionego mydełka dostałam gratis (25 g) mydełka arganowego z białą glinką (paczula - pomarańcz - goździk). Zrobiło mi się bardzo miło, bo zupełnie nie oczekiwałam gratisów do tak małego zamówienia. Handmade soap by Ilona, wie jak rozpieścić klientki. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Oba mydełka wyglądają olśniewająco. Pachną pięknie. Aż chce się już biec do kąpieli. Nie mogę się doczekać, jak się będą spisywać. Mam nadzieję, że bardzo je polubię, bo mam chrapkę na inne mydełka od Handmade soap by Ilona

A jak wam się podobają?

9 komentarzy:

  1. Wyglądają powalająco! Używaj szybko :DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mówiłyście o tych mydełkach to mnie nie ruszało. Ale jak zobaczyłam Twoje zdjęcia to mam ochotę na zamówienie. Pisz szybko jak się sprawują to może zrobię zamówienie z myślą o prezentach :)
    I witam się :*
    Do tej pory podglądałam Cię bez ujawniania się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, witaj serdecznie! Jak miło cię widzieć :)

    Mydełka wyglądają bosko i pachną cudnie.
    Dam szybciutko, jak się sprawują. Ja umieram z ciekawości.
    Na prezent idealne.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie czuć tych zapachów on-line:P
    wyglądają pięknie, podoba mi się też pieczątka...:)
    miłego użytkowania!

    pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem się wykąpałam i cała łazienka pachniała. Rano jeszcze unosił się zapach. Mydełka są super!

      Usuń
  5. Mydełka wyglądają fantastycznie :) Ja też takie chcę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz szybciutko do pani Ilony. Naprawdę świetne mydełka. Nic mnie nie podrażnia, cudnie pachnie, gładna skóra. Bardzo się cieszę, że się na nie zdecydowałam. Wielkie odkrycie.

      Usuń