11.09.2014

Paul Yacomine w TK MAXX

W sklepie TK MAXX coraz częściej goszczą produkty od słynnych, londyńskich fryzjerów. Ostatnio natrafiłam na Gielly Green (czyt. Koniec szamponowych dylematów), a obecnie na Paul Yacomine

Paul Yacomine  wspołpracował z samymi sławami. Dbał o włosy m.in.: Liz Hurley, Uma Thurman, Minnie Driver, Naomi Campbell, Elle MacPherson czy Kate Moss.

Jego produkty do pielęgnacji włosów cieszą się powodzeniem. 

Dzięki TK MAXX miałam okazję przyglądnąć się im bliżej. 

Moją uwagę najbardziej przykuła odżywka zwiększająca włosy (volume organic conditioner with essential oils) o pojemności 500 ml, w cenie 44,99 zł (cena regularna ok. 180 zł). 

Niestety odżywka nie do końca jest naturalna. Do składu dorzucono nienaturalne składniki, czym mnie zniechęcono do zakupu i produkt powędrował z powrotem na półkę. Również szampon proteinowy nie przeszedł mojej akceptacji. 

Może w przyszłości Paul Yacomine dopracuje swoje produkty, by w pełni były naturalne. Wtedy się nimi bardziej zainteresuję. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz