14.09.2014

Naturalne kosmetyki w Intermarche

Francuski Intermarche wprowadził do swoich sklepów produkty ekologiczne.







Długo się wahałam, czy jechać do Intermarche i na własne oczy przekonać się, co kryją w sobie te ekologiczne produkty. Niskie ceny kusiły, ale wizja długiej podróży zniechęcała. Niestety w Krakowie znajduje się tylko jeden sklep Intermarche i mam do niego bardzo daleko. Mimo utrudnień, w przypływie ochoty postanowiłam jednak wybrać się do Intermarche. 

Oto, co w nim znalazłam:

Labell Bio, żel po prysznic 200 ml (8,99 zł)
Labell Bio, ekologiczne chusteczki, 10 sztuk (3,99 zł)
Labell Bio, mleczko nawilżające z aloesem i olejem arganowym, 200 ml (10,99 zł)
Labell Bio, płatki do demakijażu z Eco Cert, 70 sztuk (3,29 zł)
Labell Bio, szampon do włosów o zapachu kiwi z wyciągiem z aloesu, 200 ml (8,99 zł)
Labell Bio, dezodorant w kulce o świeżym zapachu z wodą różaną bez alkoholu i bez aluminium, 50 ml (8,99 zł)
Labell Bio, nawilżający krem na dzień z wyciągiem z aloesem i olejem arganowym do wszystkich rodzajów skóry, 50 ml (10,99 zł)
Labell Bio, patyczki z Eco Cert, 200 sztuk (2,99 zł)
Pommette, pieluchy ekologiczne (34,99 zł)
Apta, płyn do mycia o zapachu mięty, 750 ml (4,99 zł)
Apta, płyn uniwersalny, 1 litr (5,99 zł)
Apta, żel do wc, 750 ml (4,99 zł)
Apta, żel do mycia kuchni, 750 ml (7,99 zł)
Apta, płyn do mycia szyb, 750 ml (6,49 zł)
Apta, ścierki z mikrowłókien (4,99 zł)
Apta, ścierka podłogowa (7,99 zł)
Apta, tabletki do zmywarki (14,99 zł)
Apta, płyn do prania, 2 litry (15,99 zł)
Apta, płyn do prania w kapsułkach (25,99 zł)


Z tak bogatej oferty wybrałam na próbę pięć produktów: płatki, szampon, dezodorant, krem do twarzy i patyczki. 

Czy podróż była udana, czy tylko straciłam czas? To się dopiero okażę. 

A co Wy polecacie z ekologicznych produktów dostępnych w Intermarche? Czy w waszych sklepach oferta jest taka sama jak u mnie? 

8 komentarzy:

  1. To nakupiłaś, testuj, testuj i koniecznie napisz, co myślisz o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Intermarche mam jazdę przez całe miasto, więc jak już tam dotarłam, to wybrałam wszystko co mi wpadło w oko. Polecam świeży sok z gruszek, 700 ml za ok. 3,80 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam Intermarche na drugim końcu miasta i dlatego rzadko tam bywam. Może jednak się zmobilizuję i wybiorę się zobaczyć i ewentualnie kupić te produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę ci jednak poczekać na więcej opinii, czy warto tam jechać. Ja na razie testuję i już zaczynam mieć mieszane uczucia. Mimo wszystko nie żałuję wycieczki, choćby dla pysznego świeżego soku z gruszek (700 ml, za ok. 3,80 zł).

      Usuń
  4. Jak najbardziej wart jest wyjazdu !
    Uzywam Labell Bio, żel po prysznic 200 ml (8,99 zł) i nie wyobrażam sobie już bez niego zadnego prysznicu :)
    Również idealny jest dla mnie Labell Bio, nawilżający krem na dzień z wyciągiem z aloesem i olejem arganowym do wszystkich rodzajów skóry, 50 ml (10,99 zł)
    Niestety reszty nie testowałam, ale cała linia labell jest idealna dla ludzi którzy mają jakie kolwiek problemy ze skórą i dla skory delikatnej. :) JEstem jak najbardziej za tą firmą :)
    W swoim mieście (brzeg, woj. opolskie) mam sklep i to blisko, ale niestety u mnie nie ma w sprzedaży tych produktów , z czego jestem ogromna rozczarowana. Ale na szczęście moge go sprowadzić z innego sklepu :)
    Moja opinia : jak najbardziej ZA !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj serdecznire:-)
      Cieszę, że ci pasują te kosmetyki.
      Mnie niestety rozczarowały i to bardzo, więc już więcej nie zagoszczą na mojej półce.

      Usuń
  5. Ja bardzo lubię ten sklep, ale zawsze wcześniej sprawdzam ich gazetkę https://blix.pl/sklep/intermarche Przynajmniej wiem co opłaca się kupić w danym momencie.

    OdpowiedzUsuń