14.09.2014

Ile natury jest w Natural Chemistry

Amerykańska marka o obiecującej nazwie Natural Chemistry specjalizuje się w produktach do pielęgnacji psów. 

W ręce wpadł mi ich szampon Oatmeal & Chamomile o pojemności 500 ml, w cenie 19,99 zł. 



Producent zapewnia, że szampon jest naturalny. Tylko jak tu dziś wierzyć producentom, skoro po odwrócenia butelki czytam to:

Skład INCI: Aqua/water, coconut based surfactants, chamomile fragrance, phenoxyethanol, capryl glycol, potassium sorbate, hexylene glycol, sodium chloride, colloidal oatmeal, chamomilla (matricaria) flower extract, BHT.


Na szczęście są jeszcze tacy producenci, którzy szczerze dbają o naszych pupili i serwują im prawdziwie naturalną pielęgnację (czyt. Naturalnie dbamy o naszych pupili).




2 komentarze:

  1. Witaj,
    trafiłam tu z bloga Anuli. spodobał mi się Twój blog i w wolnych chwilach poczytam więcej :)

    Jeśli idzie o naturalną pielęgnację piesków to polecam do kąpieli czarne mydło marsylskie w płynie. O takie:

    http://biolander.com/marius-fabre-savon-noir/?cat=eko-sprzatanie

    Wypróbowane na suni z poważnymi problemami skórnym, ale zanim przekazałam mydło dla tej suni to najpierw wypróbowałam je na sobie. Spisało się bardzo dobrze poza zapachem. Musiałam mieć pewność, że psiakowi nie zaszkodzę. Mydełko jest również wspaniałym środkiem do sprzątania, używam je od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj serdecznie :) Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa. I fajnie, że mi polecasz pielęgnację dla pupila. Wypróbuję na pewno.

    OdpowiedzUsuń