23.10.2014

Alicia Silverstone dla EcoTools

38-letnia, amerykańska aktorka Alicia Silverstone, którą w wieku 17-stu lat poznał cały świat za sprawą teledysków grupy Aerosmith, nawiązała współpracę z firmą EcoTools. 






Akcesoria sygnowane nazwiskiem gwiazdy mogłam podziwiać w sklepie TK MAXX. Najbardziej przypadł mi do gustu kuferek w cenie 54,99 zł.




Już miałam wybrać się z nim do kasy, gdyby nie smutny fakt, że został wyprodukowany w Chinach. Staram się unikać wszystkiego, co ma metkę Made in China, więc kuferek nie pojechał ze mną do domu. Szkoda, że firma EcoTools wybrała produkcję w Chinach. To dla mnie nowość. 

Wizyty w TK MAXX nie tylko dostarczają mi świetnych produktów w korzystnej cenie, ale też zawsze mogę liczyć na to, że otrzymam nową dawkę wiedzy. 


2 komentarze:

  1. Ja też unikam produktów z chin i generalnie z azjatyckich krajów, tzn staram się, tylko rzecz w tym, że nie zawsze jest alternatywa, ale za dużo się już nasłuchałam i naczytałam, jaki jest wyzysk w tych krajach i jak europejskie marki się na tym bogacą, a nas robią w balona. Jestem szczerze zaskoczona, że Ecotools wpadło na tak niepoważny pomysł, no chyba, ze jest jakiś ukryty Fair trade, ale w takim razie po co ukrywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorszy problem jest ze sprzętem elektrnicznym. Obecnie ze świecą szukać firmy elektronicznej, która nie ma metki made in china. Nawet sony i apple produkują w chinach. Nie wiem, jak to obejść. Z resztą jakoś nie mam problemu.

      Wątpię, by ecotools miał jakiś ukryty fair trade, bo metka made in china była dość głęboko ukryta.

      Ostatnio nawet ogłądałam torebki włoskiej marki, która kiedyś miała napisa made in italy, a dziś widnieje made in china. A ceny oczywiście nadal tak wysokie.

      Usuń