25.10.2014

Witaminy dla skóry od Eco.

Naturalna marka Eco. z Australii bardzo mnie zafascynowała. Odkryłam ją dzięki sklepowi TK MAXX. To kolejne sensacyjne odkrycie. 

A skoro jesień za oknem, to warto dostarczyć skórze dawkę witaminy C i E. I w tym pomagają mi właśnie produkty od Eco. 


C serum 
Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Opis producenta 

C serum pomoże w walce ze starzeniem.

Jest bogaty w witaminę C, która naturalnie chroni skórę, odżywia ją i odnawia.

Dzika róża, ostropest plamisty i rokitnik pomagają zmniejszyć przebarwienia i zaczerwienienia, jednocześnie zwiększając elastyczność, nawilżenie i odmłodzenie komórek.

Codzienne stosowanie serum daje prawdziwe efekty.

Wskazówka: Nie zapomnij w ciągu dnia nałożyć ochrony przeciwsłonecznej SPF30 + codziennie na serum C. Będzie chronić skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych i niepojawianiem się dalszym przebarwień.

Stosowanie: wmasuj 2-4 krople C serum na suchą skórę po oczyszczeniu.


Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Moja ocena 

Zapach serum po prostu mnie zahipnotyzował. Pachnie cudnie. Szczerze się zaskoczyłam. Oczekiwałam zwyczajnego zapachu cytrusów. Okazało się, że Eco. potrafi zrobić niesamowitą mieszankę. Zapach dość długo unosi się w powietrzu i na skórze. 

A tą cudną mieszankę tworzą: olej z nasion Camellia, olej z nasion dzikiej róży, olej z nasion ostropestu plamistego, olej z owoców rokitnika pospolitego, olej z rozmarynu, olej z pomarańczy, olej ze skórki mandarynki, olej z pomarańczy bergamota, olej z gorzkiej pomarańczy. 

Serum wchłania się w tempie zadowalającym., choć oczywiście nie możmy wymagać od takiego składu, że wchłonie się błyskawicznie. Wystarczy jedynie kilka kropelek. Lepiej nie przesadzać z ilością. 

Pojemność to tylko 15 ml i nie ukrywam mojego rozczarowania. Chciałabym mieć takie serum w większej pojemości. 

Aplikacja odbywa się bezproblemowo. Opakowanie bardzo praktyczne. 

Nie ukrywam, że bałam się tego serum. Na początku byłam pełna obaw. Nie służą mi kosmetyki z witaminą C wysoko w składzie. Ale akurat w tym przypadku witamina C nie znajduje się, aż tak wysoko, to postanowiłam zaryzykować. I cieszę się ogromnie. To była dobra decyzja zakupowa. 

Cena w TK MAXX - 34,99 zł. 
Cena regularna - 60 zł. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: hydrogenated ethyhexyl olivate& hydrogenated olive oil unsaponifiables (olive) extract, camelia oleifera (camellia) seed oil, rosa canina (rosehip) seed extract, silybum marianum (milk thistle) seed oil, ascorbyl tetraisopalmitate (vitamin c), tocopherol acetate (natural vitamin E), hippophae rhamnoides fruits (sea-buckthorn) oil, rosmarinus officinalis (rosemary) oil, citrus aurantium dulcis (orange) oil, citrus reticulata (mandarin) peel oil, citrus aurantium bergamia (bergamot) fruit oil, citrus aurantium amara (bitter orange) leaf/twig oil

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Autor zdjęcia: Naturalna dusza




Vitamin E & Flower serum 
 Autor zdjęcia: Naturalna dusza



Opis producenta 

Idealny zabieg dla wrażliwe, odwodnionej skóry dotkniętej drobnymi zmarszczkami, zaczerwienieniem i przebarwieniami.  

Zawiera kiełki pszenicy i witaminę E znaną ze swoich właściwości odmładzających. 

Neroli pomaga zregenerować komórki skóry i zmniejszyć przebarwienia, a lawenda pomaga uspokoić i ukoić skórę. 

Sposób użycia: Stosować na suchą skórę na noc pod krem nawilżający. Może być stosowany samodzielnie, a mała ilość może być nałożona również wokół okolicy oczu.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Moja ocena 

Zapach, tak samo jak w przypadku C serum, mnie oczarował. Neroli gra pierwsze skrzypce. Teraz nie mam żadnych wątpliwości. Dziś wiem, że kocham zapach neroli. 

W składzie serum znajdziemy: olej z wiesiołka, olej z neroli, olej z gorzkiej pomarańczy i olej z lawendy. 

Tego serum bałam się mniej niż serum z witaminą C. Kupiłam go bardziej ochoczo. 

Wchłania się podobnie jak C serum. 

Opakowanie tak samo praktyczne i nieskomplikowane jak C serum. 

Aż żal, że serum ma tylko 15 ml. To serum to moja perełka i każda kropla jest dla mnie wyjątkowo cenna. Wątpię, że kiedykolwiek znajdę lepsze serum z witaminą E niż to. To serumowy ideał. 

Cena w TK MAXX - 34,99 zł.
Cena regularna - 60 zł.

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Skład INCI: di-alpha-tocopheryl acetate (vitamin e) oil, oenothero biennis (evening primrose) oil, neroli oil, citrus uranium amara flower (bitter orange) oil, lavendula angustifolia flower (lavender true) oil

Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Serum od Eco. podbiły moje serce. Nie ukrywam, że chciałabym mieć je w stałej kolekcji. Niestety sera są trudno dostępne. Mam nadzieję, że jeszcze trafię na sera od Eco. Będę polować w TK MAXX. A na razie mogę podziękować Eco. za tak świetne kosmetyki i możliwość korzystania z nich. Brawo Eco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz