10.10.2014

Perfumy Maurelii dla niej

W lutym oceniłam zapachy Maurelii dla niego (czyt. Jak pachnie naturalny mężczyzna). Czas ocenić zapachy Maurelii dla niej. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza

Perfumy Maurelii No I for her

Zapach na zimną porę roku. Mieszanka słodkości, karmelu, czekolady, przypruszonej wanilii potrafi ogrzać, gdy temperatura za oknem spada poniżej zera. 

Zapach dobrze wtula się w grube, jesienne i zimowe sweterki albo plącze się w szaliku. 

Od pierwszego kontaktu, zapach przypominał mi inny, ulubiony zapach. Długo nie musiałam się zastanawiać. Maurelii No I, to kopia słynnego zapachu Rihanna Reb'L Fleur. Tylko pachnidło Maurelii No I jest lżejsze, mniej intensywane i nie ma tz. ogona. 

Ja zapach Rihanna Reb'L Fleur kocham miłością szaleńczą, więc nie potrzebuję na półce zapachów-sobowtorów. Jednak jeśli ktoś woli delikatniejszą wersję dzieła gwiazdy muzyki pop, to może się skusić na Maurelii No I i być może będzie zadowolony. 

 Autor zdjęcia: Naturalna dusza


Perfumy Maurelii No II for her 

Zapach świeży, pełen energii i radości. Cytryna miesza się z różą oraz gorzką pomarańczą, dodając zapachowi zadziorności. Latem zapach swoją ochłodą będzie chronił przed promieniami słońca, a zimą owocowo-różaną mocą będzie pobudzał do działania. 

Gdy brakuje energii i sił do pracy, wystarczy psiknąć się tym zapachem i na nowo chcę się działać. Radość bijąca z wnętrza tej białej buteleczki jest niesamowita. Cytryna, gorzka pomarańcza i róża tworzą mieszankę na każdą porę roku. 

Choć zapach na początku mi się nawet podobał, to po pewnym czasie coś w nim zaczęło przeszkadzać i drażnić. Nie byłam w stanie dłużej używać i zapach znalazł nowy dom. 


Autor zdjęcia: Naturalna dusza



6 komentarzy:

  1. oj jak się coś miesza z różą to przeważnie i u mnie trafia w dobre ręce;)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby to mój flakon stał się sławny? :-) Bardzo mi się podobają obydwa zapachy, jednak powinowactwo z moją skórą stanowi nr II . Zapach, jak druga skóra, pięknie się rozwija, a "Jedynka" niestety z czasem kwaśniała na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że ci się podobają. Niech ci się dobrze nosi ll :-)

      Usuń
  3. Własnie piszę o nich recenzję :)))
    Ps.zostaję u ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa twojej recenzji.

      Miło mi, że zostajesz :)

      Usuń